Search This Blog

Monday, February 07, 2011

Parasailing @Batu Feringgi

holaaaa....we meet again....mls nk wat keja, so suka2 ati je nk update blog


nk cite pasal parasailing...korang penah naik takkk....saya pun tak penah...hahahaha...kalo kasi free pun, saya takmo naik jugakk...semalam, lepak2 tepi pantai bt feringgi bersama tunang tersayang...die mmg excited gile nak naik bnda alah niii....saya kata kt die, g la naik sorang2....saya takut ngan ketinggian..saya gayat....so, at the end, kitorg tgk je la org lain naik bnda tuu...jamu2 mata je....


dan, actually, gambo yg saya nk share kt bwh ni bukan gambo saya..tp, saya yg capture gambo2 niii....dan tuan yg try parasailing ni adalah tuan blog yg cntik menawan, senyuman yg wat kalian tertawan....sudah pastila....Mrs VIP: Mrs Chenta kite: http://mrs-vip.blogspot.com/  (promote jgn tak promote...korang gla melawat blog die lak ye...sure havoc gituuuu)




sesi briefing oleh abg tokey parasailing


abg tokey parasailing tgh ikat mngikat pasangan pengantin baru ni


they are ready to go....aku yg DUP-DAP-DUP-DAP


lari-lari anak ke tepi gigi air, sambil bot berjalan ke depan...


Dannnn...go......belon da mengembang....


yeay!!!!...we are flying....like a bird..


yeay...dok tgh laut, sambil menjerit-jerit...


alaaa...pakcik tukang bw bot, nape sat sgt....tak sempat nk menikmati angin petang...


dushhh...jatuh gedebuk......landing ngan jayanye....


2 from left: blogger2 dr penang bersama Puan Chenta Zeti yg HOT dan berani naik parasailing

cik puan chenta zeti not recommended this activity to us...kalo nk rasa skt pinggang, silalah naik menda alah niii.....as i mention earlier, bg free pun, i would say NO...

9 comments:

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

perghh..jalan2 ta ajak..jelesss~

Yang comel,
Khumaera Ismail

MiYOKO SuKi said...

Khumaera --> nnti, dtg penang, jom kite g batu feringgi ye...sy bw jln2 round penang...hehe

mrs chenta said...

ahahhahahaha sayang titin....
mmg xrecommended... yg dok depan tu sakit!!! cubalah try! ahahaha

shuhadah Zainol said...

tin...saye nak...nak tgk jer...hehehe... xnak naik gak.. walaupon aritu hubby zetty ada ajak2 ayam...hahahahha....

Izyan Helmi said...

wahhhlaaaaa..syoqnyeee. ni yg xsaba nak pegi penang bulan 7 nih. mmg dah aim for parasailing. btw bape rate die n for bape lama eah..

MiYOKO SuKi said...

Izyan Helmi --> tak salah sy, rm50 utk dua org..tak lama pun, pusing satu round je..

Reen Tart Nenas said...

teringin hoke nak cuba!

Azizal Adnan said...

bestnya... nanti kita pi naik jom... dok depan sakit ka...
xpa, bagi org dok depan..
best2..

Pepel BoNda AmaNi said...

masa dekat phuket dulu akak tengok diorang buat..pehhh lagi thrill gila..xberani akak..heheheheh..

Related Posts with Thumbnails