Search This Blog

Monday, October 23, 2017

tips untuk anak yang selalu demam, batuk atau selsema

Assalamualaikum uolss.....

sejak jadi mak2 ni, aku selalu je tkt klo ank2 terkena demam, batuk atau selsema...lagi2 selsema...klo kena kt ank no 2 aku tu, selalu je lmbt sgt nk baik....tak tau nk wat camne da....

dan, skang aku da jmpa formula yg berkesan utk protect ank2 aku drpd penyakit 3 serangkai tu (refer to demam batuk n selsema)...

Formulanye senang je....aku guna essential oil from young living...

  • 15 drops of Thieves
  • 15 drops pf melrose
  • 15 drops of lemon
  • 7 drops of oregano
  • 7 drops of frankincense
  • mix oils ngn carrier oil seperti V6 or coconut oil...


Aku akn campurkan all the mixture oils n put dlm roller botol...aku akan apply the oils kt bwh kaki ank2 aku setiap 2/3jam....nak kasi cpt baik lg bolela pakaikan stokin selepas apply myk kt bawah kaki ank2 korang...selain tu, apply jugak myk tu kt belah blkg ank2...InsyaAllah, akan melegakan anak2 korang......tapi, nk jadi mak2 ni kena rajinlaa...klo tak rajin, mmg lambat la ank2 korang nk baik....

tapi perlu igt kt sini, oregano n thieves tu adalh "HOT" oils...so, elokla di dilute ngan V6 oil or coconut oil ye....

tu je, aku nk share utk rini....InsyaAllah esk2 akn aku share more tips lg....aku da jatuh cinta ngn essenstial oil from Young Living niii...mmg syiok pakai dan bau....

till then....cow chi cow.....

No comments:

Related Posts with Thumbnails