Search This Blog

Friday, January 19, 2018

2018 New Year Lunch at Hotel Jen Penang

Assalamualaikum korang.


Lunch di Jen Hotel |   Alhamdulillah, da 19 hari kite di tahun baru 2018 dan 19 hari jugakla tahun 2017 meninggalkan kita. molekla kiranya semua kenangan manis dalam tahun 2017 di pahatkan dalam memori dan kisah teladan dijadikan pengajran untuk kita teruskan kehidupan dalam tahun 2018 ini.



Bagaimana pula dengan azam dan goal 2017? Adakah telah dicapai kesemuanya, ataupun 50% atau 0% ? Bagiku, Alhamdulillah, ada lah 50% yang di set pada awal tahun telah dicapai. ( i mean in my working life). kalo tak tercapai, susah jugak nak naik pangkat ni....hahahha..

So, sempena menyambut tahun baru dan kejayaan our team pada tahun lepas, bos belanja kitorang makan. Actually, every year, bos akan belanja makan masa CNY ni...dan yang paling best, tahun ni, bos ade kasi gift untuk setiap orang. (small gift je, angpow takde)Semoga dimurahkan rezeki bos lagi.

tahun ni, bos bawa kitorang makan International Buffet lunch kt Hotel Jen. Hotel Jen ni bersebelahan dengan KOMTAR, first Avenue dan Prangin Mall. Memang betul2 kat tengah pekan. dan, betul2 heavy trafik la kt situ.

Alhamdulillah makan kat situ sedap sangat. aku lupa nk amik gambo untuk main course sebab lapor sangat dan tak sabar2 nak makan da...untuk main course, aku ambil ayam, ikan, sotong, spageti, mee goreng, mix vege. sume dalam satu plate. bole bayangkan byk mana tuu...hahahaa...lepas tu, memang da rasa kenyang sangat..yang tak best nye, tak de seafood yang best seperti udang besar, ketam, oyster....



the price per person is RM68nett
International Buffet yang berharga RM68 nett untuk orang dewasa
marshmelow n chocolate fondue....sedap!!!
ni untuk sandwish


sushi pun ade..tp, tak byk choice. takpela, aku tak makan sushi pun....


creamy mushroom soup, garlic bread, cheese cake n bread pudding.


jom kite selpie.....ni geng2 perempuan melayu terakhir dlm team. yang lain sumenye non malay.

Lepas bos belanja ni, maknanya kitorang kena bekerja keras lagi la untuk kejayaan tahun 2018 pulak...tu la pre- reward utk 2018 ni ataupun pemberi / penggalak semangat untuk kitorang lebih bekerja keras dan berusaha untuk terus maju dan sukses untuk Tahun 2018 ni.

p/s: tu cite semalam. arini kite makan sandwish je la...

6 comments:

Sheila Adziz said...

yuhuuu... sedapnya sis.... mkn sampai kenyang jgn xleh bgn dah... hihi

Abam Kie said...

bertuahnya badan dpt makan free. teringin gak nk mkn d hotel tp x de org nak taja.

BTW, abam kie follows your blog.Pn Miyoko kata dah follow blog abam kie, tp nape avatar x kuard senarai follower? huhuhuhu...

cikyan said...

goal tahun baru nk mkn byk2 tp kurus.. hahaha

alala, bestnya jalan2 kan.. cikyan dah lma tak bjalan mcm nih..

Hanachie said...

Bestnya ada bos baik hati... ^^ *eh Hana tak kerja lagi! Hahaha ada hati nak menyampuk huhuhu T_T

Ann Ishak said...

takpe, cover semalam dah makan overdoses :D

Dunia Zumal said...

Wah, bestnya... Nak dapat bos macam ni ade tak kat Perlis???

Related Posts with Thumbnails