Search This Blog

Showing posts with label Buffered earning. Show all posts
Showing posts with label Buffered earning. Show all posts

Thursday, January 27, 2011

BE lagi...

waaa...on9 terus tgk akaun nuffnang....sgt2 teruja sbb ada lagi satu iklan BE....

Alhamdulilah...syukur sgt2...moga2 tahun ni, rezekiku melimpah ruah....Amin...

korang....klik2 kt iklan sy ye....

sape yg tak vote utk tunang sy, silalah vote, tu pun kalo sudi la ye....
sempat lagi nk promote ni: no 94 ok...kt sini: http://www.cstproduction.blogspot.com/

Thursday, January 13, 2011

Buffered Earnings......sayang sama kamu, nuffnang...

Salam korang....

pagi2, masuk ofis, terus bukak akaun nuffnang....terkejut beruk bile tgk ada BE kt my earnings....first time ni, nmpk Buffered earning kat situ....before ni, tak penah dpt....dan...dah tau sebab musabab nape tak dapat BE tuu....

sebabnye, letak iklan kt satu tempat je...huhuhu...sedih giler...sebelum ni, mmg zero knowledge pasal BE niii...lepas BW and baca info2 pasal BE, brla tau sket....korang pun patut letak iklan kt sume tmpat ye...letak betui2 apa2 yg disuruh oleh pihak nuffnang....(kat header, sidebar and between content)

anyway, thank you very2 much to nuffnang....arap2 BE ni dok godek2 lama sket ye....muaaaahhhhh..sayang sgt2 nuffnang....

korang sume...thanks sggh sini....nnti, sy g sggh blog korang lak ye...jom kite g blogwalking.....see ya...

Friday, January 07, 2011

my first BE!!!

wooott...wooottt....

sgt2 exited bile nmpk iklan MAXIS dok godek2 dlm blog niii....
first time ni, dpt BE....
arap2la lama sket die lepak2 kt sini ye....

tenkiu, nuffnang...sayang kamu sgt2.....

da tau da rahsia nk dpt BE...
placement nye kena betui...
kena letak kt 3 tempat...
kalo satu tempat je, mmg sampai ke mati, tak dpt BE niii...huhu...
Related Posts with Thumbnails