Search This Blog

Friday, April 23, 2010

::..Yang Terindah - ADAMAYA..::

Korang.....

korang tgk tak slot akasia kt TV3: ADAMAYA...
cite die sgt2 best, sweet, comel n cute2 gituu...sape tak layan cite ni mmg rugilaaa...hehehe

aku tiap2 ari akan kua awl drpd opis semata2 nk lyn cite niii...mmg best ooo...


lagu die pun best gak..jom kite lyn lagu dibawah niii....

Semenjak kau hadir dalam Hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu Hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama Cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan Bahagia
Hingga aku terasa Indah

Maaf jika ku tidak Sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah
Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

kepada sape2 yg tgh dilamun cinta, sure best lyn lagu niii...tp, not for me laa...sbb, tak jth cinta lagi...terasa sgt2 indah bile jth cinta niiii...bile turn aku lak....




4 comments:

myQza said...

jiwang seyy!

nich said...

kak titin best ke citer ney kak?
hahaha kat uma sewe saya ney takde tv la kak.. hahahaa

MiYOKO SuKi said...

si tedi --> sekali sekala...hehe

Nick --> best sgt2...rasa jth cinta kat ADAM... comel n encem...:)

Anonymous said...

True phrase

Related Posts with Thumbnails