Search This Blog

Tuesday, December 14, 2010

Bile kuterjah kenduri kawen "my EX"

PEACE!!!!


tersentap tak baca tajuk tuuu...ooooppppssss....pls..pls...pls...kamu jgn marahhh.....

actually, ni kenduri my EX roomate laaa..not my EX tuttt..kalo die kawen i p ke..tak kottt..ade aku kesah..hihihi..roomate dolu2 masa belajar kt UIA...n yes, she's da first one, yg saya kenal masa kt Matrix UIA..masa tu, sume org muka blur2 lagi dan tak kenal sape2 punn..luckily, jumpa my ex roomate ni, dan die jugak org Penang...cumenye, kt Penang tak penah jmpa punnn....tu la jodoh kannn...dan, nmpknye jodoh die awl daripada saya..hehe...

anyway, congrats utk Linda n suami...so happy bole jmpa die on her BIG day n spent the whole day with her...die sgt2 happy dan muka mestila berseri2 kannn..kata pengantin baruuu..... :) saya ucapkan semoga hubungan ni berpanjangan sampai ke hujung nyawa....finally, die dpt hero tamil, hero yg selalu die impi2kannn..ooopppsss...jgn mrh ye...beliau takkan baca kot my blog sbbnye tak tau yg aku ada blog niii...hihihi

happy je kan dorang niii.....bercinta sekejap je...rasanye 2thn je....tupun, jmpa masa study Master..suka dengar kisah percintaan dorang niii..

saya mestilah ada bergambo ngan pengantin...amik berkat niiii...my time will come soon....dont know when...but, Allah know when is the RIGHT time for me :)


- pose 1 - thanks to miss photographer for the superb photo... :)

-pose 2- this one also from her.. :)


nk tau tak nape kitorg gelak BESAQQ..sebabnye, budak tudung PINK-merah tu, dok cucok perut dua org yg kt sebelah die tuuu....mana tak geli kannn...how noty she was.....hahahahaha...bile lagi nk buli kawan2 lama...hehe


cobaan membuli saya lak ye....takpe2...saya tak kesah punnn.. =p


last but not least, sy gak turut serta menjadi pengantin on that day...nk tau sape perantin laki saya....scroll ke bawah ye.....
*
*
*

*
*
*

*
*
*

*
*

*


sume ikut kata mama ye...PEACE sume....pandai pun ank2 sekalian... :)

5 comments:

shuhadah Zainol said...

betul ke kawan tin tu kawin ngan tamil tin??

comel sggh cik titin... pengantin lelaki lagi comel.. hihi..

Pepel BoNda AmaNi said...

pengantin laki yang gambar last tue..sangat ensem..terbekenan sudah..ehehehhe

MiYOKO SuKi said...

Shu --> yup...familinye org India yg mai Mesia..bukan mami penang...

tenkiu2...br jumpa je perantin lelaki tuuu...

Purplelicious --> kak Yus, jgn berkenan lama2 ye..laki org tuuu..ahaks...

Yana@Nana said...

comelyer pengantin lelaki..hehhe dah ada ank sekali ker

Azizal Adnan said...

cantik pengantin perempuan gambar last tu... ;)

Related Posts with Thumbnails