Search This Blog

Wednesday, December 15, 2010

Kat PMC, ade telur dadar OSTRICH, jom ramai2 kite terjah...

Salam sume...

Sayang korang sume sgt2..peluk ketat2 tuuu...tak kira la yg selalu tgglkan komen ke, yg jd silent readers je, dan yg jd stalker ke...ooopppsss...no..no..no...mak tak suka stalker2 niii....kepada stalker2, silalah blah dr sini...ooppsss...cam kijam lak aku niii....whatever it is, really appreciate all ur efforts reading my blog...tanpa my followers n readers sume, aku mmg tak rajin nk update2 blog niii.....so, utk itu, aku tak jadi nk privatekan blog ni lagi...sayang sgt2 rasanye kalo nk private blog niiii....korang pun sure nanti dok rindu2kan kt aku kannn..sape yg susah nnti...mereka dan keluarga mereka gak yg susah.....

ok2...lagi2 cite pasal PMC kannn...suka benor aku g mkn kt PMC niii...ohhh...ada gak yg tak tau ek...PMC ni stand for Puncak Mutiara Cafe...sape2 yg dok kt area Penang ni, sure tau pasal PMC niii....kedai ni fames ngan kambing dan ostrich.....so, sape2 yg ngidam sgt2 nk mkn kambing aw burung unta aw arnab, bolelah terjah ke sini....dah mai sini, jgn lupa roger2 aku ye...bolela aku jd tourist guide korang...FOC tuuu....jnji, korang kena belanja aku laaa....hehe...

pokok buluh menyambut ketibaan kitorg..walaupun takde red carpet, pokok buluh pun cool gak kannn..


tuuu, nmpk tak ostrich kt blkg saya..malu2 lak ostrich niiii...mentang2la aku comel lg dr dorang kann...


di pondok kecik ni, kami singgah sebentar dan menjamu selera....borak dan borak sampai tak sedar, hari sudah mlm...tp, jgn risau, surau ada disediakann di sebelah ngan kolam...


telur dadar ostrich - rm47.90..sape nk cuba....maila jgn tak mai....besar kot telur tu, sbb tu mahal bangat....

Puncak Mutiara ABC...nyum...nyum..nyum....mmg best mkn di kala hari panas2...



uhhhhh..terasa nikmatnye....


mee goreng pattaya kristal....nama sedap bukan mainnn..tak dak lak letak kristal kt sini...



nasi goreng sotong...dah mkn, mesti mau lagiii...


tetttt.....gaya nk model je budak niii....



ouhhhh....muka sgt2 penat...jom kite blk...

7 comments:

-anidaothman- said...

kita org penang nie....tempat rasa mcm besh dan cooOL jaa dan sesuai sume GolOngan nak p..sinI jer kan titin...p lah sepuluh kalI pn...suasana tetap coOL dan tenang jaa.....

i Loikeee tempat nie...sebab tempat nie TERPAHAT SERIBU SATU KENANAGAN abadi buat saya...insya'ALLAH 8hb ni kita pakat p sana semula....org jauh DTG NAK KE SINI

shuhadah Zainol said...

mahalnye tin... tin dah penah makan x? nanti kite try nak.. sharing2... sharing is caring kan..kan..kan...hihihi..

FyZa said...

ostrich?? sedap ke? huhu x taw plak ada kat penang ada pmc..harga pun bleh tahan ek sbb susah jumpa kot..;)

MiYOKO SuKi said...

Anida --> sapa nk mai tuu...

Shu --> jom..jom...bole rasa...tp, sedap ke tak ekk..cam besaq giler...

Fyza --> penah try satay ostrich..not bad la...sedap gakk...nnti, maila sggh pmc kt penanti ye...dkt je ngan SP tuu

Hana Faza-same person said...

nyum nyummy! enak dipandang, enak ditelan..hihi

NeenaAnuar said...

waaaaaaaaaaa... winduuunyer ngan tempat niee.. and nak pie disiang hari pulak! dah demam windu nak mamam satay ostrich & arnab nieee... huhuhu....

Pepel BoNda AmaNi said...

wah...tersedak air milo akak tengok rege telur dadar ostrich tue..memang kena ngan nama dia la ..ostRICH....huhuhuhu

Related Posts with Thumbnails