Search This Blog

Friday, July 15, 2011

today is my happy day in this week!!!

huhu...nk tau nape....

pertama: yeay..esk da bole raya...hehehe..aku tau ramai je yg raya awl drpd aku kann...aku ni, br terkedek2 nk ganti posa...dan, today is my last day...yeshhhh...finally, berjaya ganti posa selama 8 hari....skang ni, tgh terpk2 nk msk apa...aku ada lagi satu jam utk msk....

kedua: dan yg paling best.....dpt love letter drpd COACH....actually, last week, aku g beli beg utk adik aku n of kosla utk aku sekali kt butik COACH kt washington square...lebih kurang setgh jam dr umah aku...salesperson kt situ sgt2 peramah ok...layan aku ngan begitu baik sekali...maybe, lelaki kot....kalo lelaki sure la nk layan pompuan lebih2 kannn....hehehe..tp, aku ok je sbb main point nk beli beg kann...tp, ari ni, tak sangka lak dorang nk kasi kad usd50 sale utk aku....waaa...sape yg tak mo kannn..next time, confirm aku pegi lagi...mcm2 lg nk beli nii....kononnye nk beli utk hantaran laa.....kalo ada byk sale2 camni, sape yg tak mo kannn....best...best...

*actually, org2 kat sini sgt baik n peramah...kadang2, masa jln2, kalo terserempak ngna dorang, dorang akan tnye kabar....aku apa lg, jawabla ngan happy....baikla dorang2 nii....jln2 sorang2 pun tak rasa takut..

nk tunjuk sket LOVE letter tu kt korang...ahaks....



tata....jomm..nk msk.....

15 comments:

saya_arief said...

nak love letter jugak..
boleh?
hahah.
:D

ratusiput said...

wah...coach...mesti grab... :)

shuhadah Zainol said...

waaahhh....best tu..

tin..nak order gak tuk hantaran..:)

-anidaothman- said...

nanak jugak sebijik...blew????

MiYOKO SuKi said...

saya_arief --> bole..bole...bole.blah...

hehe..jgn mrh ye...

MiYOKO SuKi said...

ratu siput --> yup..mmg confirm kena beli...

MiYOKO SuKi said...

Shu --> bole...nnti, tin kasi quotation.. :)

MiYOKO SuKi said...

op_ida --> sebijik je...no hal...nnti, kasi quotation ye...

Reen Tart Nenas said...

cik tintin, adakah benar harga beg coach kat sana lebih murah dari di sini? ~tanya cam reporter :p

MiYOKO SuKi said...

Reen tart nenas --> hahaha..ala2 reporter gitu..tkut mak nk jawab...

actually cam gini...murah sbb takde tax kt sini...kalo kt mesia, taxnye tak tau la bape persen kann...tp, kena igt selalu kena convert duit US to mesia...hmmm..yg ni, tak suka nii..bile di darab ngan 3.0 smtg smtg...tak ke jd mhl gituu...hmmm...lg satu, kalo nk ikut kan shipment delivery, bole thn jugak harganye....so, plus minus, sama la harga cam kt mesia...

sugar2 kapas strawberry said...

tinnnnn..nak gak..hahaha.tag harga pon jadilah.kekkee

Azizal Adnan said...

wah.... best customer tuuu... ;)

Azizal Adnan said...

Alhamdulillah.. dah abis puasa ganti.. ;)

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya dah raya...akak nie ada lagi 11 hari best kan...posa la sampai 2 hari sebelum ramadhan menjelma...sadis...

Reen Tart Nenas said...

cik tintin: owh, terima kasih dengan jawapan saudari. hehehe so beli je la kat sini. ekekeke :)

Related Posts with Thumbnails