Search This Blog

Friday, July 01, 2011

bile bosan...bile takde keja....

tolon...tolon....i need more work......

dah tak de keja....yang ni jela yg mampu aku wat....

muka yang konon2nye fokus tgk skrin wat keja..padahal dok cam****..ada org tau ke....

konon cecomel la wat gaya cam gini....org lalu lalang tgk gelak je kt aku...

hallo sume.....saya sgt2 bosan arini...(silebar in da house)
*nape dorang takmo kasi keja niii...dorang nk kasi aku gaji buta je ke...dtg US, dpt gaji, jln2, shopping2....ouhhh....sgt2 heaven....*

10 comments:

Liza Razak said...

ok laa tuh...drpd byk gile keje...mesti seronok duduk kat sane kan?aritu saya pegi penang teringat kat miyoko suki ni..tp x de rezeki nk jmp..huhu

Mama Gee said...

cantiknyaaa tuan punya blog..tp nape gambar cam ade kabus2...heheee

tade kerja meh tlg mama buat kerja ni.. :)

shuhadah Zainol said...

wahhh..bagus la...rileks je...tapi, nanti mai sekali keje melambak camner..hihihi...

MiYOKO SuKi said...

Liza --> nnti, kite jmpa ye... :) thn dpn, InsyaAllah

MiYOKO SuKi said...

Mama Gee -> gambo kabus sbb dok ats awn...hehehe...takdelaa...guna kamera kt laptop je

MiYOKO SuKi said...

shu --> tu la pasal...cam next week, sure bz gile2..

Pepel BoNda AmaNi said...

ada keja kosong g dak?? kekekkeke

-anidaothman- said...

wahh shukaaa...saya pn nak laa gheja camnie...tak fenin pala...

eh kamu kelihatan makin GEBUSSSS laaa.......cayalah balik masia nnti kamu mesti bertambah chantik

Azizal Adnan said...

comey ngat aih... ;)

Azizal Adnan said...

cam anak patung

Related Posts with Thumbnails