Search This Blog

Sunday, October 16, 2011

SUP AYAM yang dicicah ngan air ASAM....mmg meletup!!

dannn KEBABOOOMMMM....

selepas hampir ~5 bulan tak menikamati sup ayam, diri ini sgt2 mengidamkan sup ayam..cam ibu2 mengandung lakk...nasib baik, membe2 drpd penang dtg sini utk business trip tolong belikan sup bunjut drpd penang....sehari lepas dorang passkan sup bunjut tu, apa lagi, aku terus tekan minyak dan masak SUP AYAM...kalo takde sup bunjut ni, mmg tak sedap kaannn.....kat US ni...mana nk dapat sup bunjut....

ffuuhhhh..lepas sejam berperang kt dapur tu, terhasillaa sup ayam yg voge da basss....dan pastinye menjilat jari uollsss...di tambah lak ngan air asam drpd air tangn sendiri dan resepi drpd tok tersayang, mmgla sgt2 menyelerakannn....tak pecaya ekkkk..pecaya laaa....




sangat2 sedappp...sangat2 menyelerakan...terasa makan masakan atok....tp, takleh lawan tokei lg kottt...hehe

8 comments:

schakeyra said...

Nampak sedap, nak sikit, sup ayam, bolehla buat, air asam tu mmg fail, camnaa??

Tokida Shuji said...

sup tu pecah minyak elok... sure sedap punya... cecah dgn air asam... sedapnya.... pandai ayg masak....

Tokida Shuji said...

mengidam masakan cik tunang...

Tokida Shuji said...

miss everythings about u..

POSH76 said...

ayak asam mmg shedap!!!

Shu Shinju said...

sedapnyaaaa...dua2 tu feberet shu..:)

Tokida Shuji said...

nak.. nak....

Pepel BoNda AmaNi said...

ayaq asam tue menarik

Related Posts with Thumbnails