Search This Blog

Friday, October 07, 2011

CRATER LAKE...


cantik kan gambo niii....tp, sayang bukan aku yang capture..aku tak sehebat photographer niii....aku hanyalah bole dikatakan hebat dalam bidang posing memosing....hahahha....betui ke...tapi, ada aku dlm gambo niii...tu..tu...nmpk tak pakai bj pink tudung biru....

ok, nila tempat aku pegi mggu lepas...tasik ni dinamakan Crater Lake...tasik ni sgt2 special sbb tasik ni terhasil dalam kawah gunung berapi yg dulunye penah meletus..selalunye tasik terhasil daripada sumber air sungai yang mengalir kedalamnye..tapi, tasik ni adalah sumber drpd air hujan dan air drpd salji yg cair bile tiba musim sejuk (winter)...dan, tasik ni adalah antara tasik yang terdalam kt United States...tahu tak, semata-mata nk dptkan gambo secantik ni, kitorang terpaksa memanjat bukit sepanjang lebih kurang ~1mile...giler penat tuuu.....sgt2 tinggi viewpoint niii....

*aku akan cite lebih lanjut pasal tempat ni bile tiba masanye....byk lg tmpt yg aku tak cite, Mt Rainier, Grand Teton, Yellow Stone, Mt Sn Helens.....haisssshhhh

7 comments:

sea_lavender said...

Subhanaallah nikmat-Nya cntik sekali..di ambil pula seorang insan cptaan-Nya yg mahir dgn teknik yg terbaik..indah ciptaan-Nya

MiYOKO SuKi said...

SUbhanaAllah...Allah maha berkuasa..sgt2 tertarik ngna ciptaan - Nya...

shuhadah Zainol said...

cANtiknya pemandangan....subhanaALLAH....

Azizal Adnan said...

cantik..

Mama Gee said...

mmg tabik spring kat photographer ni sbb berjaya dptkan angle yg terbaekkk...

Anonymous said...

cantiknye ciptaan Allah..memang superb gambar ni

Pepel BoNda AmaNi said...

subhanALLAH..cantiknya tin...berbaloi panjat bukit tinggi2...

Related Posts with Thumbnails