Search This Blog

Tuesday, March 13, 2012

Roller coaster ride at California Screaming



uwaaargghhhhhh....menjerit sekuat hati or dgn kata lain screaming like HELL!!!!!
sampai terkua ank tekak...hahahahaa......


2-3minggu sebelum jejakkan kaki ke Disneyland, aku memang da target nak naik roller coaster...bukan ape..saje nk mencabar diri ini yang sedia maklum penakut...ye ke...takdela penakut sangat...tp, aku adalah seorang yg takut ketinggian atau ngan kata lain GAYAT...


so, sampaila hari yang dinanti2, apalagi terkedik2 nak naik roller coaster...malangnye, 2 membeku yang ikut sekali ngan aku, agak takut dan tak berani nak mencuba....haishhh...tiket mahal kot...kalo sekadar nk jalan2 dan amik gambo je, baik tak yah datang kannn....at least, try la kannn..tp, benda2 camni takleh nk paksa gak...kang pengsan kt tgh jalan, sapa yg salah..aku jugakkkk....(org yg memaksa...hahaha)


Al-kisahnye, aku takdela memaksa sgt....tp, aku mmg nak naik walaupun terpaksa naik sorang2....last aku naik roller coaster, masa aku muda remaja, thn 2006 tak silap aku...tu pun, kt Genting je....ala roller coaster kecil2an je...tak mencabar lgsg....(hahahhaa....ckp besar lakkk)


kali ni, roller coasternye agak laju...eh...laju giler laaa.....agak tinggi....taklaa...mmg tinggi kottt.....tapi, masa nak naik tu, adrenaline rush tak selaju mana punnn...rasa excited ada laaa.....hahahaha.....(maybe sebab da 3rd day masa naik roller coaster ni....(1st n 2nd day da naik rides yg laju2....akan share lepas ni)


membe sebelah aku, bolelak record video kann...dlm masa cuak2 tu pun, bole sempat lg amik video...as this is his first time naik roller coaster...at least dia try kannn.....videonye takleh nk share kt sini lg....tak sempat nk edit2 lg....aku share gambo2 je nye dulu ye......


roller coaster kt blkg aku tuu...tinggi tak??? masa ni da excited nak naik...hahahah

muka excited nk naik roller coaster....marry-go-round tu lg takut drpd roller coaster tauu, bagi aku laa...sbb aku GAYAT..

sebelum masuk ke entrance roller coaster...be ready to SCREAMM

woo hoooo...sempat lagi nk amik gambo tuuu..masa ni adrenaline rush  semakin meningkat....tp, still bole SENYUM....bile die count in 5...4...3...2...1....zzoooommmmmm.....(laju gileeeeee)



*rasa terpelanting ke bawah, ke atas, kepala ke atas ke bawah....pakai sunglass, nsb baik tak terkua*






Alhamdulilah..selamat menjejakkan kaki ke tanah...3minit je punn....kejap sgt....lepas naik tu, mmg terasa nk naik lg dan lagi.....tp, masa tak mengizinkann.. :(

view waktu malam...cntik kann..cntik sesangat kt sini...ni, lepas fountain show...sgt2 cntik!!!


*telinga Minnie tu sgt2 comel kannn...comel tak...comel takkk....best sgt2 seharian di Disneyland ni...rasa nk dok lama2 je kt sini....best sgt2 tuuu.....the happiest place on Earth....nnti, kena datang sini lagi.....BEST GILERR!!!!


*still owe u guys fireworks video....sgt2 cntik!!!! terasa sgt2 di alam FANTASI...
* STAY TUNE !!!!

3 comments:

shuhadah Zainol said...

bestnyeeee..

Azizal Adnan said...

nampak menakutkan la roller coaster tu... eeeeee...
ferris wheel tu cam best je... hehe..
hehe... comel telinga minnie tu.. sesuai dgn org yg pakai... comel...

Pepel BoNda AmaNi said...

ya ampun nampak sangat hapening hoke..best gilak...

Related Posts with Thumbnails