Search This Blog

Wednesday, March 31, 2010

~berangan nk beli perabot utk my new house~

hi everyone....
arini atiku sgt2 berbunga riang..nk tau nape??...hehe...yeay....aku da settle give training utk team memberku...rasa sgt2 lega skang ni....hopefully, diorang paham ngan ape yg aku sampaikan n berguna di mase depan...manela tau, in future, aku tukar department or tukar company...konon, cam aku sorg je yg tau pasal menda yg aku wat nii...padahal ade lg yg lebih senior drpd aku..hehe...

ok2..tanpa berlenguh masa lg, atcually arini, aku nk share gambo2ku semasa aku g jln2 kt kedai perabut LORENZO....mase kt situ, aku mmg sgt2 teruja ngan perabot2 yg cntik serta chandeliar n lampu2 yg unik n menarik...kalola aku ade byk duit, mmg aku da sapu sume2 bnda kt situuu...eh, one more thing i need to have my own house, br leh beli sume perabot yg molek2 tuu...:)
lampu ni sgt unik...ala2 atom n molukel...teringat subjek kimia mase belajar kt sekolah..

set sofa ni nmpk elegance...ngan chandelier kt tgh tuuu...n pasu2 yg tggi tu sgt2 menarik minat aku...ade sape2 tak nk belanja aku beli sume2 niii..takpela, nk simpan duit byk2...aim nk beli umah n perabot..hehe..

aku sgt minat ngan pasu2 tggi tuuu...cantik n menarik, ko mmg da boom...bile tgk harga...mhl tuu...about rm400++...ade sape2 mampu tak nk belanja sy??? anyone???

set sofa ni sgt2 sweet mueett...pink n beige mmg sesuai utk aku yg minat pink...

cntiknyeee pasu niiii....suka sgt2.....

chandelier ni sgt mahal ye...even lepas discount, the price still high...about rm8k++...hmmm...tak mampu aku nk beli..mampu lihat2, belek2 je laa.....

comel kan pasu niii...bole letak buah2an...takpe2..nnti, ade umah br hias elok2 ye...(titin, kamu kena simpan duit ye..jgn dok shopping je...hehehe..)

hehe..kononnye, bergambo kt umah sendiri ngan sofa yg sedap n best...kalola aku dpt umah camniii, kan best...one more thing, my dream house adalah penthouse...mampukah aku membelinye.....or, ade ke org nk beli utk sy....hehehe...

25 comments:

cha said...

bila la i nk kawen ada rumah sndiri pastu decorate rumah cam eric leong ni huhu :DDD

MiYOKO SuKi said...

sasha --> i pun teringin nk ade umah sendiri gakk..tp, tak tau bile...

-anidaothman- said...

kena kaWEN ngan dato' laa mcm ginik....ehehehhehe
baru blew dapat ini semua kowt...
btW memamg sume lawa=lawa....

IDEAlogyc Admin:Al-Hadi said...

uih...lorenzo...diluar kemampuan..nak beli alas kaki pun tak mampi...kalau kat mydin leh ler....huhu

MiYOKO SuKi said...

Nids --> tgh mencari datuk la nii..tak pun ank raja...hahahaha..ade ke yg nk..(berangan je laa)

MiYOKO SuKi said...

Admin --> sy pun 1st time jln2 kt Lorenzo..tupun, sbb ade sale...after sale pun, brg2nye still mahal...hehe...takpe, cuci mata je...berangan tak salah kann..manala tau, satu hari nnti, bole dpt sume2 tuuu....

myQza said...

kita perlu sediakan duit je kan?

ZooL Hilmi said...

Assalammualaikum... nak beli perabot dengan pasu kaca tu...mmm..tapi kalau ada anak kena simpan pasu tu...nanti pecah pulak...mmm

MiYOKO SuKi said...

Si Tedi --> kalo ade duit, mcm2 bole beli kann..

MiYOKO SuKi said...

Zool --> waalaikumsalam, zool..hehe..kalo ade ank tu, confirmla sume pasu2 tu pecah berderai..tak terpk la lak...terpk nk umah cntik je...hehe..

ParkAir said...

model kerusi yang last sekali tu cantik, hahaha.

IDEAlogyc Admin:Al-Hadi said...

ada sale ke tak...kompem tak berani nak jejak kedai camgini...kang sales person tanye...ek...ek..ek..saje pepusing jawabnye..huhu malu..

jajarina said...

cantik.. hehehe leh cedok tuk hias umh sendri ni.. hahaha :D

MiYOKO SuKi said...

ParkAir --> ye ke..lepas ni leh apply jd model lakk.. :)

MiYOKO SuKi said...

Jaja --> cedok jgn tak cedok...:)

shuhadah Zainol said...

wah tin.. cecantik kan.. gi lorenzo katner? kat tmn selat tu ade 1 kan... dr luar pon tgk takut nak masuk..hehehe..

MiYOKO SuKi said...

Shu --> titin g kt tmn selat tu laa...aritu, ade sale kt situu...titin main msk je aritu..hehe...teman mak sedara cari perabot...

nich said...

akak da nak beli rumah ke? waaaa lawa-lawa la hiasan dalaman umah tu.. hehehe

MiYOKO SuKi said...

NichKhun --> akak tak beli lg..br berangan je nk beli umah...skang ni, tgh survey mana2 perabot yg cntik n berkenan di ati...

Unknown said...

wahhhhhhhh ni ke rumah kite nanti titin?? hahahaha..lovely n sweet!hek3 =p

kat mane ni? ikea ke?

MiYOKO SuKi said...

Amad --> umah kite???hahaha...nnti, tolong belikan utk sy ye...sweet n cntik kann....

ni bkn kt ikea..kt lorenzo, png..:)

Unknown said...

Seksinyer... balang yg ada buah tu!!!! I like..

HairiAks said...

Smoga angan2 akn tercapai...amin.. jgn lupa follow blog hairi k...

MR.Z said...

lawa betul perabut2 tu..terbaeek! :P

soffya cik bulan said...

bgus dik..angan2 tu perlu ada...bru buleh realisaiskan.okay

Related Posts with Thumbnails