Search This Blog

Monday, April 09, 2012

happy birthday untuk mama...

arini, aku call mama....aku happy dpt dgr suara mama...mama ceria je...walaupun, dalam hati mama, aku tahu betapa hatinya tak seceria suaranye...byknye masalah yang dihadapi mama...tp, mama sentiasa ceria...mama sgt2 kuat dan tabah menghadapi sume dugaan...aku arap aku sekuat mama jugak...


mama...semoga mama sentiasa sabar dan kuat menghadapi cabaran...aku tak tahu sampai bile...tp, arap sgt ada hikmah disebalik yang berlaku ini...kalo aku ditempat mama, aku rasa aku tak mampu nak menghapinye...


mama...aku sentiasa doakan kesejahteraan mama daripada jauh...walaupun aku jauh, aku tak lupa nk doakan untuk mama...


mama...semoga kite kuat menghadapi hari2 mendatang...semoga kite dapat berkongsi segala2nye..


aku tau aku bukanla anak yang baik...tp, pengalaman hidup di perantauan mengajar aku menghargai segala pengorbanan seorang ibu...semoga aku menjadi anak yang baik dan solehah...Amin...


*aku tak suka tahun 2009...dan skang, aku tak suka tahun 2012... :(*

6 comments:

Shu Shinju said...

selamat hari lahir mama titin... sama birthday ngan kak ipar shu fyda.. 8Apr..

Apa2 pon..shu doakan yang terbaik utk tin & family...be strong ya !!

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat hari lahir makcik....insya-allah..bila kita melihatkan kekuatan ibu kita...dengan sendirinya kita pun akan jadi sekuat depa jugak kan...amin...

cha said...

Bday mama u sama dgn i ke. Semoga mama u tabah. U pn kene kuat demi mama ok

MiYOKO SuKi said...

terima kasih utk sume...

cha, birthday u jugak ke...happy birthday dear.. :)

engineer kalai said...

semoga semua terus tabah mengharungi segalanya...
stick together...
Allah sentiasa menyayangi kita...
dan kebahagiaan itu pasti milik hamba2Nya yang redha.. InsyaAllah...

-cinta soFia&Safiya- said...

hepi belated befday to unti yg gebus n chantikkk selalu..pandang tak jemu..

sabaq na tin.... xlama dh nak balik masia... hargai mama, sementara dia dok ada ..mcm nida??hanya tinggai kenangan sumenyaaa

Related Posts with Thumbnails