Search This Blog

Wednesday, December 26, 2012

santa klaus yg comel2 n cute2 belaka....

salam rakan2 blogger....

camne ngan cuti krismas korang...sure korang g jln2 or bergumbira bersama org tersayang or shopping2 kannn....seriusly mmg byk giler sales masa krismas....masa ni laa nk shopping kann...

sebelum krismas department aku ada wat tukar2 hadiah (exchange gift)...setiap org kena bawa satu hadiah min rm20...sebelum nk tukar2 hadiah tu, kitorang ada wat satu game...kitorg kena pilih sorang teammate n jadikan dia santa klaus...bahan2 yg dorang kasi - bj merah, jarum, benang, gunting dan 50 biji belon..kitorg kena make sure masukkan kesemua 50biji belon kedalam bj santa...menarik bukannn...sape2 yg dpt siapkan santa klaus tu cpt, bolela pilih hadiah dulu...masing2 confirm la nk pilih hadiah dulu kannn...ada yg nk pilih besar la kecik laa...tp, bg aku...sama je hadiah2 tuu...tp, selagi bole pilih, pilih la yg terbaik...hehehe...

jom...tgk gambo2 santa klaus yg comel2 n cute2 tuuu....

Photobucket
ni santa klaus kecik....tak termasuk dlm list santa klaus kiut miut...


Photobucket
game da start....tgk!!! bape bykla belon yg masuk dlm bdn budak tuuu...


Photobucket
buncitnye perut abg santa niii

Photobucket
2 santa comels!!!

Photobucket
first team yg dpt siapkan santa dorang...tgk2..nk pilih hadiah pun susah...

Photobucket
abg santa utk team aku...kiut sgt kann....tgk da terkua jambang putih dia tuu..btw, kitorg dpt no second last..lembap gilerr..


Photobucket
aku pilih hadiah ni sbb kotak dia yg cntik...tak semestinya kotak cntik, isinye pun cntik kann...tp, aku suka gak ngan hadiah yg aku dpt...aku dpt voucher rm20 BORDERS...at least, bole beli buku n claim ngan income tax..hihihi


*comel kan santa2 kt sini...tp, sorryla kualiti gambo sgt tak memuaskan..pakai camera hphone je..dan sume org2 bergerak2 sbb excited sgt!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails