Search This Blog

Friday, May 26, 2006

first time tulih blog

at last, ade gak blog kepunyaan sendiri..slalunye dok baca blog org je..ni, aku lak nk tulih dlm blog sendiri..b4 ni, aku bknnye tahu sgt menda2 camni..tp, nasib baikla ada sorang hamba Allah tu yg sudi curahkan sikit ilmunye kt aku..mmg akan ku kenang sampai ble2 la...aku ni teruja sgt nk type ni..tp,cam tak dak idea gak la...
actually, mlm ni aku nk gi kl..naik bas kul12 tgh mlm..nk dijdkan citer, mama aku tak bg aku g sana bcoz aku g sorang2 je..reason dia lg is dia takut nnti ada org nk rogol aku..maklumla skang ni byk sgt kisah2 laki merogol wanita..mula2 tu,aku memberontak gak la..rasa cam nk gi gak kl..tp,ble pk blk, betui gak ape yg my mom told me..
aku as ank yg dikire baik gak la,batalkan niat aku tu..sedih gakla coz tak leh jmpa buah ati kt sana..dah dkt 2bln tak jmpa..windu mmgla windu..tp,nk wat camne ank mama n abhla katakan...
esk, sabtula..nk wat ape aa.rasanye byk je bnda nk wat..bnda ape aaa???pk blkla...
Related Posts with Thumbnails