Search This Blog

Monday, February 21, 2011

MIYOKO SUKI = BIBIK....OH MY GUcci!!!!

ohhhh...sian kat aku kannn...

ada org kata aku BIBIK utk budak kecik niii --> baby RAyyaN....

korang tgk gambo aku kt bwh ni, cam BIBIK ke ek...huhu....


aku rasa aku CUNN jerrr...takde cam BIBIK punnn....korang setuju takkk....

last day pakai my fav jeans...gara2 dukung budak rayyan, jeans ni terkoyak BESAQQ tuuu.....takpe, rayyan, for u, mama ngah sanggup wat apa saja....bole shopping new JEANS...yahoooo!!!

12 comments:

shuhadah Zainol said...

xde pon cam bibik... comey lorh...

la..ape kes sampai terkoyak jean tu??? ganas tol rayyan...hehe...

MiYOKO SuKi said...

Shu --> rayyan beratttt....terkoyak abih jeans

Pepel BoNda AmaNi said...

ish2..mama ngah nie dukung rayyan ka dukung apa sampai koyak jeans....

Anonymous said...

a'ah dasyat betol dukung baby smpai koyak jeans.. hehe

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

hahaha~ bibik vogue tu!! ganas tul makciknye smpai jeans terkoyak!hihi~

Yang comel,

Khumaera Ismail

MiYOKO SuKi said...

Purplelicious --> hahahaha....

Kasut PINK --> ganas mmg ganas....

Khumaera --> hahahaha...mamangah rayyan mmg GANAS.

InaAchik said...

TAK NAMPAK CAM BIBIK... TAPI NAMPAK CAM MAK TIRI yg garang cam makan tebuan! hahhahahahaaa...
*lariksssssssssssss

MiYOKO SuKi said...

InA --> nampaknye cobaan aku utk jadi mak tiri yg garang akhirnye BERJAYA...YESSS...

-anidaothman- said...

BIBIK>?????mana da laa tin....

comei lorh..hahaha

koyak????tudiaa. dahsat nieh...ehehehee

MISSS u so much bebeh

MiYOKO SuKi said...

ANIDA --> a'a...koyak besaqq tuu...

miss u too, dear....

Unknown said...

bibik?? mane ade.. hehee

Azizal Adnan said...

dah bleh jd mama nie....

Related Posts with Thumbnails