Search This Blog

Monday, December 07, 2009

a msg that make me angry..

hmmmm...
angry n gerammmm...
who are u to give a msg like that??
y u cares about my life??
lantakla if aku putus tunang ke, bercerai ke..
y u want give such msg to me...
hmmm...mmg sakit apa yg aku lalui..
tp, aku redha n terima apa yg terjadi niii...
biarla org nk kata apa pun kt aku..
aku tau Allah will always there for me...
it's ok...i wont reply ur msg...
i dont care what u want to say about me...
i dont even know who u are...
i still have my family and frens...
aku tak penah kaco idup org lain n susahkan idup org lain punn...
aku tak kesah apa yg org nk wat kt aku..
but, aku takkan kecewakan o saktkan ati org lain lg...
i know one day i will find someone in my life...
a better person....
if i want to cry, i will cry..
let the tears come out n aku akan rasa lega...

hmmmm....i dont like my life...
Ya Allah, Kau kuatkan la atiku n tabahkan ati ku ini....
aku redha ngan apa yg Engkau kurniakan kt aku niii....
(k, cant control my emotions)

4 comments:

muhamad shauqi hasan said...

salam..

relax babe..
masa ni la org cuba lemahkan kita..cucuk-cucuk..
suka tengok kita rasa guilt..rasa xsenang hati..

be strong..

org ada mulut..boleh cakap apa je pasal kita..

u have a heart..so jaga dia elok2..make sure dia stabil..jauh dari pengaruh org yg nak rosakkan hati hg..

ok!..

take care!

MiYOKO SuKi said...

salam, shaq..

yeah..u r right..
i only have this one heart n i will make sure dia stabil..

semlm, terEMO sket sbb geram ngan org itu..

ape2 pun, aku kena byk bersabr n bersabr...n i will be strong...

thanks a lot.. :)

Azizal Adnan said...

tin... Allah is always with u....

Azizal Adnan said...

don't say u don't like ur life dear...
Allah is always with u...

Related Posts with Thumbnails