Search This Blog

Tuesday, December 22, 2009

ShoppinG yg BesT - YES -

Fuuhhh..penat gilerr…
Br blk dr shopping kt QBM
Sgt2 best n puas ati dpt shopping bersama2 Lydia
Thanks Lydia sbb temankan aku..hehe…
Sgt2 Puas ati sbb dpt gembirakan ati sume org…
Bkn selalu aku tgk muka abh yg sgt happy..
Aku belikan abh sehelai kemeja
Walaupun agak murah (sale item), tp abh tetap appreaciate n siap kiss aku kt pipi lg…
Hehe..best nye dpt gembirakan ati org kann…
Utk wane, aku belikan cardigan MNG..ijan pun dpt cardigan yg sama…
Mama lak, aku belikan pakaian dlm, tp agak kecewa sbb tak muat utk mama..
Mama need bigger size..tp, yg aku beli tu, saiz yg plg besar laa..
Takpelaa…nnti, aku kena g cari yg baru utk mama…
Yg sedihnye, aku tak beli apa2 utk japri…sorry, japri..
Aku tak tau nk beli apa kt hg…
Aku tgk bj hg pun dah byk kannn…hehe..
Takpela..maybe next time…
Aku rasa nila kali pertama aku shopping sakan utk family aku…
Rasa sgt2 best n lega…
Aku sayg family aku sgt2 n diorg pun sgt2 saygkan aku gak….
Yg plg best n excited giler, aku beli kamera utk bonus thn niii…hehe…
Dpt camera yg ala2 dslr..harganye tak mhl – rm1550 je..not badla kannn…
Gambonye pun sgt2 cntik..
So, lepas ni, kena belajar cara nk gunakan kamera niii…
Aktiviti masa lapangku, bolela g amik gambo…
Kena belajar guna yg Auto dulu before nk beli kamera dslr yg mhl tuuu…
Hihihi….actually, this camera was recommended by my best friend, Lydia..
Thanks, Lyd..ko mmg da best fren ever…
Suka sgt2…



Christmass gift from a friend

1 comment:

Azizal Adnan said...

wah... baiknya ayg... semua org dapat hadiah.... err kecuali japri...

Lebih kurang setahun 3 bulan kamera tu... macam2 story dah dirakam... ;)

Related Posts with Thumbnails