Search This Blog

Thursday, September 30, 2010

Raya! Raya! Raya! part 2

Berlalu lah sudah Ramadhan
Sebulan Berpuasa
Tiba Syawal kita rayakan,
Dgn rasa gembira...

Masih terngiang2 lagu ni di telinga saya...dan masih lagi saya melalak menyanyikan lagu ni di kala saya kebosanan (especially ketika bosan dlm keta)..still in Raya mood la katakan....tambahan lak kt opis ni, dah tak de keja, so layan lagu raya kt Youtube je keje nye....

but, saya br je abih half day training tadi...ngantuk2 n tersengguk2 saya dlm training tuuu...tak paham menda punn...tp, bile org gelak, saya gelak jugaklaa...pandaikan saya cover...heee~~~

raya aritu, sape yg main bunga api?? saya..saya..saya...nk angkat tgn tggi2 tuu...walaupun da tua bangka, tp perangai cam bdk2 je...tergedik sana...tergedik sini...bdk2 main bga api, saya pun sibuk nk main gakkk....ade org kesah kee....kalo ade, ade saya kesah...hehehe...

jom..jom tgk saya main bunga api...mmg syiok ooo....rugi sape yg tak mo join saya....


at first, saya main sorg2 je...takde sape nk join saya main bunga api....makcik2 n pakcik2 dok tgk je saya main...dorg tgk terbeliak mata2 cam tgk show ape ntahh...




bunga api di hati...sambil nyanyi2 lagu fafau n geng hotfm....


ape tgk2...nk join saya main bunga api la tuu...

tgk kannn..dah ade org start nk join saya.....dorg ni takpela nk main bunga api..bdk2 sekola lg...bkn cam saya niii, da bole jd mak budak punnn....huhu

bertambah lg...yeay....syiok2...saya berjaya mengajak bdk2 join saya main bunga api...


bunga api ni nmpk cantik sket kannn...



yuhuuuuu..bulat kecil, bulat besar....


p/s: semlm saya da tgk MAGIKA ngan cik Shu..cite ni best sbb ade byk nyanyi2 n pelakon2 yg best...lagu2 dlm cite ni sumenye yg best....tp, nk compare ngan papadom, saya prefer papadom lg...tp, sape yg tgk cite ni, silalah tgk...cite ala2 Alici in Wonderland versi Melayu..

9 comments:

BabiesMom said...

hamboi dia .. besh nyer main bunga api.. hati2 kang terbakar plak.. ahaha.. wah2 tngok magika besh ker.. jom ar sabtu ni wina ngan shu nk p mkn kat sunway

Anis izyan Abd Rahman said...

amboiii ttiin
sakan betul beraye die dgn bunge api yerr,,,
cantik dress!!

Azizal Adnan said...

nak main bunga api jugak... huu... main tak ajak...

NeenaAnuar said...

hehee.. cute Tin main bunga api tu... gambar semua cantik2 sbb Tin pun cantik.. lawa lah Tin dlm warna merah hitam! :D

MiYOKO SuKi said...

Lady XOXO --> laling...mmg besh..enjoy giler...sabtu ni, takleh la dear...ade hal sket...

Anis --> tenkiu2...thn ni, kena raya puas2..tkt tahun dpn, da takleh enjoy sgt2 dahh...

Tokida --> sape yg sombong...

Neena --> Sis Neena, sy tak secantik sis..sis lg cntik tauu....itam merah cntik kannn...me like it too...

haidi takeAfoto said...

salam tin..beznye main bunge api..beznye nk amik gambar tin main bunge api tu...sure cntik..gambar tu pn pndai org tu main shutter ek..sape amik gambar tu??

MiYOKO SuKi said...

Salam Haidi...mmg bez main2 bunga api tuu..hiihi...gambo cntik kannnn...cheq pun suka sgt2..

tu, adik yg amik...still berjinak2 ngan kamera...

FyZa said...

weiyuu cantiknya bunga api..lama sgt2 x maen bunga api mcm 2..msa kecik2 ja..skang?? ;(

Azizal Adnan said...

bkn sombong... segan... ;)

Related Posts with Thumbnails