Search This Blog

Friday, October 01, 2010

Raya! Raya! Raya! part 3

Hello peeps!!!


waaa...ari ni da Jumaat kann...dan dah masuk bln ke 10 dlm thn 2010 niii....sggh cepat masa berlalu...tanpa kite sedari, we are approaching to the end of this year...mmm...byk lagi bnda2 yg belum dicapai before 2011...mudah-mudahan Allah permudahkan perjalanan hidupku ini...Aminnn....

So, kali ni, nk cite pasal Raya lagi...hihihi..jgn marah ye...cite pasal raya ni mmg tak abih2 lagi..saya target nk abihkan cite raya ni bile berakhirnye bln Syawal...so, kwn2 sume, jgn bosan2 ye ngan gambo2 raya yg byk, ceria2 dan pastinye HOT....kalo tak larat sangat nk tgk gambo2 saya yg byk ni, ape lagi, angkat kaki, cabut lari laa....heeeee.....

ok, ni cite RAYA Ke-3 saya...on that day, saya tak plan nk g mana2 punn...eh..eh..taklaa...Shu ade jemput saya ke umahnye..tp, saya janji nk g umah die dlm kul2...that means, pg tu, mmg aim nk bgn lmbt sambil lepak2 n golek2 ats katillaa...soo heaven...best giler....tp, tetibe, awl2 pagi saya dikejutkan oleh satu panggilan yg saya tak kenal numbernye..saya ni, kalo number yg tak kenal, saya takkan angkat...saya biar je laa....after few minutes, masuk message ke hphone saya nii...tut..tut...number yg sama gak...igtkan cam nk ignore je...tp, tergerak ati utk baca itu msg....baca dan baca...qupa2nye, msg drpd pn nida kite....ohhh....die guna number lain lak...patutla, number tu saya tak save....

pn nida ajk saya g umah Shu pkl 11...waaa...awl gile kannn...saya pun still atas katil lg...mls sggh nk bgn awl waktu tuuu...tp, digagahkan badan ni utk bgn sbbnye igt pada janji saya nk g umah Shu...saya pun apelagi, bgn2 terus buka wardrobe....cari baju....heee.....tak tau nk pakai bj ape...sbbnye, bj raya saya thn ni hanya satu je...yg lain2 tu, sume bj lama2....lama gakla, pilih2 bj...then nk kena matching lak ngan tudung...nsb baik, ade tudung saya yg agak CUN..apelagi, saya sambar laa....tumpang pakai kejap ye.....at the end, tema utk raya ke-3, saya pilih kaler PURPLE..ohhhh...cunnye saya... abaikan yg ituuu...


first time saya nk g umah Shu nii...saya mmg tak tau camne nk g umah die...yg saya tau, jln nk msk ke kampung SHu....tp, bile sampai situ, saya tak expect lak ade byk gile umah dlm kampung tuu..n then, byk2 jln yg bercabang2...mana mau pegi niiii....dahlaaa...saya straight je msk dlm...mmg sah2la saya dah sesat..saya pun call la shu...lama gak dia nk pick up phone, maybe sibuk melayan tetamu...nasib baik, ade puan nida...tp, directionnye yg diberikan tak membantu gakk...saya termasuk ke jln umah org lain...nsb baik org kampung disitu sudi membantu saya...baik giler pakcik tu...pakcik tu siap antar saya sampai dpn2 umah Shu...tp, die naik motola...silap laa...patutnye saya kasi duit raya kt pakcik tu...sure dia sukaa..... :)

cam biasaklaa, tak sah kalo ntri saya takde gambo..saya mmg suka bergambo dan motifnye adalah utk saya update blog saya ngan gambo2 saya yg meriah gituuu.....so, ape lagi...check it out....

sampai2 umah Shu, terus attack budak comel ini.....Sofea namanye..comel kann..kiut miut sgt..geram sgt2....


bdk bj purple tu sgt2 suka bercamwhoring...nasib baik, ade geng nk camwhoring sekali....best oooo...happening sgghh...comel kan kite bertiga niii....

comei sggh bdk QASEH niii...geram yg amat....nk picit2 pipi die...

Pn nida ngan princess kesayangannye....tanpa sofea, sure tak leh idup kann...


geng2 blogger dok wat havoc kt umah Shu...nsb baik, famili shu sporting je...


auww...dah ade gaya mak budak kannn...tggu ye, Qaesh..nnti, kamu bole main ngan ank auntie lak...opppsss....(auntie tu cam tua lakkk)

macam2 kuih raya kt umah Shu niii....

b4 blk, haruslah bergambo ngan tuan umah dulu....heee....bj saya sama kaler ngan baju tuan umah...thn dpn, jemput saya lg ye....best sgt2 beraya umah Shu nii....

p/s: thn ni kawan saye bertambah lagi..best sgt2 dpt beraya ngan kwn2 baru. Wina, Shu dan Nida, korang mmg best..thanks for da frienship.. :) hope our friendship will never end...

9 comments:

BabiesMom said...

uwaaaaa korang duk saner lama gak erk.. wina jer duk jap.. uwaa cedeh... eheheh.. comei2 cofia.. QASEH pown comei.. cantek topi dier.. ada flowery cute... ehehhe.. asal tak kasi jer duit raya kat pak cik tue? aahahah

-anidaothman- said...

hehehehehe SOFIA pakai tOpi Qaseh..comeinyaa........saya pn suka kawan dngan kamu titin.....
hahahaha,patotlaa call tak jawab...qupa tak kenai nOmbot..kikikiki

FyZa said...

huhu x abes2 lg kamu taya ye dear..qaseh 2 cuteee sgt..dah ada ciri2 nk jd ibu dah nie..hoho..
sedappp kuih conrflakes 2..lama x mkn..;(

shuhadah Zainol said...

sampai skrg sy dok pikir..pakcik manalah yg baik ati tolong titin... :)

titin... saye pon suke kawan ngan awak... & tahun ni saye rasa..aidilfitri saye tersangatlah meriah sbb korang..

Tahun depan agaknye Qaseh leh main ngan anak untie titin x? hehehe...

bylindakitchen said...

amboii meriahnya dia raya.

Azizal Adnan said...

Amin... semoga dipermudahkan segalanya ayg...

wah... dah pandai dukung baby tu... ;) future good n lovely mum...

haidi takeAfoto said...

tin...beznye korg ek..close ngn geng2 blog smpi cmtu..korg xnk ke ade sorg geng korg jadi photographer rasmi..kt ne korg g mamat tu nk ikut jer..heheh ade la sorang mamat tu nk offer diri.heheh

haidi takeAfoto said...

uit.ase dah komen tp td tbe2 je dc..ade ke x ek...cmne?setuju??

shuhadah Zainol said...

haidi ~ eeee..bestnye ade org nak jadi kitorang yer photgrafer rasmi... meh la... besar tapak tangan kami....menerima kedatanganmu...hihihi...

Related Posts with Thumbnails