Search This Blog

Thursday, October 14, 2010

My not-So HOT engagement Day - Review 4

Salam sume...

Alhamdulilah, selesai sudah my training utk new hires..tak taula dorg paham ke tak...tp, nmpk gaya cam paham je...aku ni, ade ciri2 nk jd pengajar ke?? ntahlaa...main ckp je...pot pet pot pet...dorg tnye, aku jawab..dorg angguk2, maknanye faham la tu kann...hehe...

ok, this is continuation from
this , this and this .. u must read that first.. :)

a week before that day, dah rasa debaran nye...tiap2 ari, dup dap dup dap..tak senang duduk tuu..tak tau nape...feeling die mmg sgt2 lain mcm je..it's like u want to take SPM or maybe final exam..no...no..it's not...dont know how to tell u..maybe, it's like u want to speak in front of people...very2 nervous...got a lot of butterflies in my stomach...hehe..mcm2 la aku nii...org lain tak rasa camni punn..aku je yg lebih2...

a week before that day, ade rasa sedikit risau gak...risau sbb my papa tak blk2 umah...da sebln die g kl...dah la tak contact ank2 die lgsg...aku plak sgt2 degil takmo call or msg die...sbbnye, aku da gtau awl2 yg aku bertunang 10.10.10...he should know rite...tp, at last, i had sent him a msg..he didnt reply...its ok...i only hope that he came back on that day..even tho, hati ini keep saying that he would not come back....n surprisingly, he came back on friday night...ohhh...thanks, Allah..syukur sgt2...my papa ade gak utk my big day nnti...

so, tukang ckp utk ari itu adalah abah dan pak ngah saya..saya tak tau keadaan perbincangan tu camne, sbb saya sibuk beraksi dan berposing dlm bilik...hehehe....tp, rasa sgt2 tension, bile adik n kakak saya dtg bilik dan tnye bape byk hantaran...hmm..i think i already discuss with him abt this..takkan la my syg tak gtau kt famili die...time tu, aku dah rasa tension, geram, moody..sume perasaan buruklaa...dah rasa tak sonok dah...yelaa...tiba2, tnye lak bape hantaran...takkan aku yg nk letak...tak sukalaa...kasi je la bape nk kasi kannn...hmmm...aku akan igt this thing sampai bile2...tp, rupa2nye keadaan di dpn sana tak sperti keadaanku yg agak bengang..dorg bole lak wat lawak2, gelak2, ketawa2...that means, i should forget abt that, rite...it's just a small matter...

okla..whatever it is, jom layan gambo lakkk....every entry should have photos...if not, korang sure bosann dgr i beleter je...


dorang sedang berbincang...apelah yg dorg bincangkan tuu...mas kawen?? wang hantaran?? tarikh kawen??

abh saya yg pakai bj kuning ituu....nape cam diam je...

ni lak, para ibu2 dr pihak lelaki dan perempuan...nmpk tak my small dais tuu...tak mcm pelamin pun kann..just nk kasi cntik bile amik gambo....


saya suka cadar katil saya.. :)beli ngan harga yg murah setelah diberi diskaun 70%....


p/s: gambo sarung cincin takde lagi....stay tune for my next entry...till then, bye bye...

9 comments:

BabiesMom said...

uhuuuuu naseb papa balik erk syok dier.. dup dap dup dap erk tin.. saya nk la rasa camtu.. hehhehe.. gedik.. owh masa nk letak harga tu erk.. ahaha ala small matter tue.. na.. lupakan... ok wait ur next entry

shuhadah Zainol said...

biasa la tu tin.... misscommunication.... but, everything done as well... :)

MiYOKO SuKi said...

lady X0X0 --> a'a...small matter je... :) skang, dah ok

Shu --> tu laa...tp, mmg wat tin sgt2 bengang n tension.. :)

Azizal Adnan said...

hehe.... kan disini dah kata.... abah disana mesti balik punya... anak kesayangan dia tu....

sorry pasal keadaan kalut time kegha belanja tu...
sian disana tension time tu...
actually dah berkali2 disini gtau kat famili disini pasal tu...

maybe time kegha tu... wakil disini xtau nak ckp ape... actually dah tau berapa belanja... cuma saja tanya... kalau tak, takda benda sangat nak cakap... so dorg wat2 mcm xtahu...

pihak disana lak nak pihak disini tetapkan...

last2... disana gak yg kena soal... huhu...

tapi ok ape... disana yg tetapkan...

actually kat luar tu memang kelam kabut n lawak....
- berdasarkan cerita kak liza... huhuhuhu...

pepun Alhamdulillah...
now i'm ur 'En. Tunang'... =)

BabiesMom said...

aiceh suka komen TOKIDA.. he ur EN TUNANG.. ahaaaaaaaa suker2.. ALHAMDULILLAH

azzey said...

Chanteq umah ek!

haidi takeAfoto said...

tin..hehe suke la bace pe tin tulih tu..try imagine..bile lak nk ase ni...tin la ni..kate nk rekemen sepupu la, adik angkat la..xde pn..klu x 10/10/2010 tu sy pn dah btunang..hehe tinggai lgi shu ngn wina tu...pasni dah anti sosial la tin ek..nti tunang marah lak..

MiYOKO SuKi said...

Tokida --> suka gak ngan komen en tunang...sama ngan Wina.. :)

Azzey --> biasa2 je, azzey :)

Haidi --> cite ditulih from da bottom of my heart.. :)

shuhadah Zainol said...

saye pon suke komen tokida>>>>> "now i'm ur 'En. Tunang'... =)"

hehehe...

Related Posts with Thumbnails