Search This Blog

Tuesday, January 24, 2012

GONG XI FA CAI!!!

*org2 kt Mesia sure tgh cuti kann...aku kt sini...huwaaaa....keja..keja....dan keja....*




"Berlalu lah sudah Ramdhan..sebulan berpuasa...."


oopsss...silap lak...tu lagu raya...bukan raya cina...


gong xi gong xi gong xi ni ya gong xi gong xi gong xi ni......nenenenenenennene....(sambung sendiri la, kalo sape yg tau..)


first time, g beraya and mkn besar bersama2 geng CINA niii....takpela..walaupun terasa sedikit terasing. tp, aku cam biasakla, bole je sesuwaikan diri walau dimana aku berada...hehehe...


Ape yg dorang mkn...mcm biasakla ada bnda TUTT.....tp, aku mmg asingkan sume2 bnda..siap bw pot sendiri nk msk mknn aku....nasib baik dorang wat steambot...so, senang la nk mkn...just guna periuk nasi aku sendiri dan mskkan sume2 jenis mknn yg aku bole mkn - segala jenis seafood as well as segala jenis sayur...
steambot mmg sedap...mkn panas2..lgla menyelerakan...sampai menjilat jari gituuu....


lepas mkn2, apa lagi, aktiviti hu ha hu ha....cong cang cong cang...aku tak paham sgt dorang ckp...nk join dorang gambling, manala aku reti main....ooppss...mmg takleh main kott....


So...end up aku main BLOKUS...my fav board game....best2....mmg gunakan sepenuhnye kepala hotak yg sudah beku niii....walaupun, aku ni selalu tkt kalah je (sbb tu mls nk main segala jenis GAME nii)...tp, for da sake of FUN..i just enjoy da game....and, da proud thing is aku MENANG tuuu.....first round je laa...lepas tu, kalah gedebuk2 sbb sume pakat2 attack aku lakk....BLOKUS ni mmg kena pandai blok orang n kite kena pandai expand our place.... :)


mkn-mkn..sembang-sembang...gebang-gebang

da GIRLS... :)

fokus-fokus.....

BLOKUS sgt2 best...sape nk lawan..jomlaaa...

last but not least, group photolaa.....Gong XI..gong Xi.... :)


Wishing you have da great health and prosperous LIFE...merah kasi ONG sket ini thn....hehehe

From Hillsboro with LOVE...

3 comments:

Azizal Adnan said...

wah.... muka fokus betul main blokus tu...hehe...
miyoko suki mmg pandai menyesuaikan diri kat mana2 ja..;)

Azizal Adnan said...

jomla lwn blokus... hehe

Cik Ecah said...

ari ni br start keje...arrrghhh wednesday blues la...haha kwn2 ramai lg yg sambung cuti...

btw,pes time dengo game blokus tu ;p

Related Posts with Thumbnails