Search This Blog

Thursday, August 16, 2018

KYLIE DRESS - DRESS UNTUK AIDILADHA

Salam korang

{NEW RELEASE: KYLIE DRESS pilihan terbaik korang semperna Aidiladha}
.
Aidiladha tahun ni nak pakai baju apa? Korang dah beli ke? Tak kan nak repeat pakai baju raya tahun lepas pulak.. mana boleh kannn… harus lah beli baru.!!
.
Ok tak pa, jangan risau, pada yang belum dapatkan baju raya korang, ini adalah penyelesai terbaik untuk korang!! #KylieDress ini Bella Ammara keluarkan khas buat korang pakai masa Aidiladha tak lama lagi.
.
Kombinasi yang terbaik dengan menggunakan beberapa element fabric yang sangat cantik, yang pastinya korang akan jatuh hati dengan potongan tarbahru dari Bella Ammara. Antara sebab utama korang wajib dapatkan #KylieDress ni Kak Belle datang kan sekali pair dengan anak.
.
Yeee batul tuuu,, design yang sama tapi untuk dua golongan, kanak-kanak dan dewasa. Jadi korang boleh lah pakai sedondon dengan anak korang, mesti nampak cute kannn bila ambil gambar nanti.
.

-------------------------------------------------------------------------------------- 
Sebab utama kenapa korang kena dapatkan #KylieDress
-------------------------------------------------------------------------------------- 
  • High quality satin yang Cuma ada dari jenama Bella Ammara dengan kombinasi exclusive prada lace- Haishhh,, ni yang buat mata korang tak berkedip nih! Tak tahu nak explain macam mana, apa yang kak Belle boleh cakap, untuk yang lace lover, this is MUST HAVE PIECES
  • MINIMUM IRON.. haaa ini yang paling best untuk baju raya kann.. mesti korang suka. Yaa betul tuu untuk #KylieDress ni korang tak perlu iron LAMA-LAMA! Jimat masa korang untuk pegi beraya satu kampung.

  • Cutting yang sangat simple, masih kekalkan potongan tradisional. Cutting dress yang buat korang rasa selesa, tidak terlalu ketat dan syariah compliance. Boleh terus solat je tanpa perlu pakai telekung tauuu. Satu lagi kak belle nak bagi tahu, yang cutting untuk #BellaRaya2018 ni sangat sesuai untuk semua bentuk badan, sebab Kak Belle nak #BAlovers cantik dan yakin dengan bentuk badan masing-masing. #EmbraceYourCurves.

  • Detailing yang boleh buat korang jatuh cinta!! Yeee betul tuuu.. soft net dan prada lace pada bahagian tangan dress memang memukau pandangan kan, sangat cantik dan exclusive. Confim untuk bahagian detailing ni buat korang tak boleh decide nak grab colour yang mana satu… heeeeee

  • Must have features untuk semua baju Bella Ammara haruslah.. ada poket, Breast Feeding dan Wudhu’ Friendly. Mudah lahh untuk korang beraya nanti kan..  

  • Pilihan warna yang confim colour favourite #BAlovers. Mudah untuk korang matchkan dengan adik beradik, atau suami tercinta.

.





 Dahh banyak yang Kak Belle share dengan korang, kak Belle yakin ini #KylieDress akan memeriahkan lagi aidiladha korang, nak pakai sedondon satu family, atau boleh jugak korang jadikan #KylieDress sebagai hadia untuk someone special!!! haaaaaaa…..
.
  • Website Bella Ammara : 
 
  • Whatsapp 
nakKYLIE
nakKYLIE

 
  • Butik-Butik Bella Ammara  
Shah Alam  
Kuala Lumpur  
Johor Bahru  
Bangi  
Kuantan  
Sungai Petani  
 

Kylie Dress
Catalogue Writeup

By inspiring a feminine element of laces, and flowy materials giving women that stylish yet elegant feel. Gives a luxury look and feel confident with how you look everywhere you go.

-Dress design with scallop prada lace and soft net
-BA satin, prada lace and soft net
-Lightweight flowing 
-Round neckline 
-Long sleeve 
-Breastfeed-friendly 
-Wudhu’ friendly 
-BA plate 
-Size XS-XXL 
-Model is wearing size XS 
-Model is 154cm tall 
 
Product Care: Suitable for hand wash. Iron on medium temperature

3 comments:

Suria Amanda said...

Cantik..sweet jer kaler dia..nanti along nak bg tau adik bongsu la..dia memang peminat setia Bella Ammara..

ejulz said...

Cantik design..

Salam Aidiladha..

Ejulz follow sini.. harap judi follo blog ejulz yg x seberapa ni jugak k.. :)
http://ejulz.blogspot.com

Azlina S said...

nice dress...jom singgah blog mama

Related Posts with Thumbnails