Search This Blog

Monday, August 27, 2018

Preorder tudung baimond scarf now - rm39 je

Salam korang....

(NEW RELEASE #BAimondsScarf- Bagi memudahkan urusan harian korang)

Tipulah kalau korang sentiasa cantik cari tudung yang perlu iron macam shawl atau bawal, Kak Belle yakin setiap dari korang mesti akan ada satu tudung sarung.. haaaaa… betul tak?
.
Ada yang ckp tudung sarung, ada juga yang cakap tudung malas, tak perlu iron, awning tak kemek, mudah untuk basuh dannn banyak lagi!!! Walaupun tudung malas tapi korang akan tetap kelihatan glamour dengan #BAimondsScarf ni sebab ada detailing glitters.
.
Haaaa., sapa tak nak kan grab satu #BAimondsScarf ni? Agak-agak time malsa pegi kerja ke bangun lambat keee,, pakai je #BAimondsScarf ni.. ehhh cantik tauuu.. selain dari nak memudahkan korang, Kak Belle yakin #BAimondsScarf ni adalah kehendak korang.
.
Sebab kebanyakan tudung sarung di pasaran terlalu plain.. ehhh mana boleh plain, haruslah ada exclusive detailing. Selain tu di atas sambutan yang sangat hebat untuk koleksi BAimonds dari Bella Ammara, sebab tu Kak Belle dan team Bella Ammara keluarkan #BAimondsScarf dengan menggunakan material yang sama… wooooowwwwww….
.
Kak Belle nak inform siap-siap tau yang #BAimondsScarf ni sangat limited. Stock tak banyak tau.. so kalau korang betul-betul nak, kena cepat-cepat purchase yaaa… tak boleh fikir-fikir lagi! Ok!!
.








Ada banyak cara sis semua boleh purchase #BAimondsScarf dari Bella Ammara ni ya.
Sis boleh dapatkan di
• Website Bella Ammara :
www.bellaammara.com
www.bellaammara.com
www.bellaammara.com

• Whatsaap

.
• Butik-butik Bella Ammara
Shah Alam
Kuala Lumpur
Johor Bahru
Kuantan
Bangi
Sungai Petani



1 comment:

Baby Breath said...

koleksi bella ammara takpernah lah tak cantik

Related Posts with Thumbnails