Search This Blog

Thursday, May 13, 2010

Aku Sayanggg Kamu.....

hihihi..nk tau aku sayang sape....
tentula HERO negara kite - HAFIZ HASHIM....

rata2 blog yg aku singgah, sumenye cite pasal hero negara ni...so, aku apalagi, nk gak cite pasal suku akhir piala THOMAS semlm....


hohoho..mmg sgt2 berdebar2 ye...aku tgk drpd pkl6ptg sampai abih...tp, ade gak aku tukar channel lain...hehe...semestinye ADAMAYA laa....tak leh missed cite niii...aku sayang kt ADAM gak..rugi kalo tak tgk die....tp, sedihnye, arini ADAMAYA da last episode...lepas ni, da takleh tgk kekasih atiku ABG ADAM... :)


k, back to piala thomas...game dato' lee chung wei n first beregu tu mmg ok...tp, persaingan agak sengit...yg plg mendebarkan adalah game choong han..die mmg main sehabis baik...smash byk kali...tp, nasib tak menyebelahinye, dia kalah tipis ngan si mamat Denmark tuu...lgpun, si mamat Denmark tu muda lg, kalo nk compare ngan ChoonG Han..beza umur 11 thn...so, stamina pun sure berbeza kannn..anyway, mamat Denmark tu encemlaa....hihihi...terfalling in love with him..oopssss...name mamat tu adelah Jan O Jorgensen....mari kite gugel gambo die....

encemnye mamat niiii....jth cinta laaa....

game beregu kedua - boon tian Hou dan Zakry...sama je size badan...comel cam papa yokies...but, they really did good job...first set, diorg main semgt giler...main sampai deuce byk kali...tp, 2nd set, diorg da start tak smgt n aku pun down gak..yela...da terlompat2, terkinja2 support diorg, pastu kalah lak...sape yg tak tension...but, anyway, diorg kalah yg bermaruah...lgpun diorg ni couple bidan terjun...

ok, lepas game beregu tu kalah..aku cam da down n tak semgt lg nk tgk...so, terus g solt isyak n mmg mls nk layn si hafiz hashim main....tp, abg iparku masih setia menunggu..cpt benar kan aku ni give up..hihihi..yela...penat kot, sokong drpd petang...

luckily, bile aku abih je solat n nk sambung tgk game tu, 1st set dah dimenangi oleh Hafiz Hashim...wow....aku sgt2 teruja ngan kemenangan tuu...so, semgt aku pun berubah kembali energetic and hyper-aktif....game hafiz kali ini mmg sgt berbeza ngan game die bersama Japan...aku da mula jth cinta kt dia n mula suka ngan game dia kali niii....hahaha..cptnye aku berubah hati kannn....what ever it is....congrats to team Mesia...hopefully, this friday, they can WIN...WIN...and WIN......(ngan CHINA tuu....mampukah diorg????) samala kite doakan ye...

11 comments:

shuhadah Zainol said...

cita piala thomas jugak?

adamaya da last erk arini? huhuhu...

MiYOKO SuKi said...

Shu --> topic ni plg hot arini...a'a..ADAMAYA last arini...tak sabo nk tgk...

NeenaAnuar said...

akak lagi best... giler punyer cepat give up! game belum start tapi akak dah tak tengok... en.teman yg layan dari mula sampai abis... akak layan tenet jerk! akak ckp kat dia.. biler mata terakhir perlawanan dah confirm nak menang baru akak nak tengok! hahaha.. ye lah geram tol ngan diaorg nyer game waktu lawan ngan japan tu! terus akak keciwaa yg teramat sangat sampai majok tak nak tengok dah semalam!

itu pun en. teman dok paksa akak tengok.. dia terpekik pekik biler game choon han & beregu ke-2 kalah! akak gerammm terus akak tutup TV! melompat dia kat akak! hahahaaha...

apa pun good luck to our team! :D

BabiesMom said...

aper.. adamaya last ari nie.. tak leh2... kena tngok gak nie.. tak leh telepas... ker kemarin last... ari ni kena cancell dating... ADAMAYA penting.. ahaha.. pergh.. nasib erk si HAFIZ menang titin.. klu tak.. wina BALING TV tue... tapi tak leh.. kemarin p tngok kat kedai mkn.. titin2 kemaring AdAMAYA mcmner

MiYOKO SuKi said...

Lady XOXO --> iye, arini ADAMAYA last....kena tgk...semlm, Adm da kua umah..sedih gile...n dani wat kwang ajar ngan amani..tolak2 kepala bdk tuu..pastu, maya nmpk..terus mrh n tak mo jmpa dani dahhh....

ari ni, kena tgk...penting sgt2...

MiYOKO SuKi said...

Neena --> woww..cite akak lg best...sy pun berdebar2 bile tgk dorg main...tp, dorg kalah bermaruah...dorg mmg main sehabis baik....tabik ngan team mesia ngan semgt yg tggi tuuu...

Encik Psychopath said...

wah. gmbr saya ade kt sini =.="

MiYOKO SuKi said...

psycopath --> gambo yg ne tu...hafiz o jogenson...

Encik Psychopath said...

hafiz. tp tu gmbr saya. salah nama tu.. =.="

slm kenal.

MiYOKO SuKi said...

Psycopath --> muahahaha..ade org perasan nmpk...

Salam Kenal.. :)

Azizal Adnan said...

gjal tgh watpe eh time nie... tgh membilang bintang kot...

pepun, wish m'sia menang... tp mcm nak kalah je....

Related Posts with Thumbnails