Search This Blog

Monday, June 14, 2010

bile aku menyibuk di majlis tunang org..

org lain tunang, aku lak yg sibuk2..sampai sanggup turun dr penang pegi taiping tuu..kalo nk tggu turn aku tunang, tak tau lg bile..(tp, mgkin takmo tunang..sgt2 trauma ngan kejadian yg lepas)..so, mase ni jela nk sibuk2 kaco org tunang...bkn kaco pun, tp aku byk membantu n menolong..tolong wat havoc dan hingaq...patutla tak de org yg nk kan kt aku yg mulut bising niii...(eh..bkn dah ade ke...thanks, my syg..sudi gak nk terima sy yg tak reti dok diam nii....)

just nk share gambo2 havoc aku kt majlis tunang cousinku...bole dijdkan bukti aku yg byk membantu...

bergambo di umah cousinku sblm berangkat ke umah pihak pompuan...ni adalah gambo adik beradikku yg amat kusayangi...seem like aku yg plg besar di kalangan mereka...tak jnji pun nk pakai bj biru...


hantaran drpd pihak lelaki utk pihak perempuan...byk sggh ye...hantaran tunang pun da kena kasi byk2 ke ek...siap dpt handbag lg tuu....tak taula ikut adat belah mana niii...


it's time to do work now..tgk2 disitu, aku salah sorg pembawa hantaran...amik berkat nii...berbaris utk bergambo sebelum pergi ke umah pihak perempuan..


3 beradik ni mmg sgt2 suka interframe...aku plg tggi ye...mgkin sbb high heelsku yg plg tggi.. :)

sila abaikan aksi gedik ku ini...adam pun malas nk layan aku la tuu...


waktu ni, da sampai umah pihak pompuan..nasib baik dekat je...dekat sgt2 tuu..sebelah taman je..jln kaki pun bole sampai...ni adalah gambo satu familiku..kecuali bdk pompuan tu, rania..dia adalah ank paksu aku aka sepupu kecil ku...hmm..kembangla abg ipar ku sbb rania da mula suka padanye...atau adakah itu tandanye kakakku bakal mendapat ank pompuan?..


kite posing dulu b4 masuk umah pompuan...tp, time ni perut dah berkeroncong minta utk diisi..nasib baik sesi fotografi kejap je...nape sume tak tgk kamera aku nii..tak mo glamer la tuu...takpe, aku sorg je nk glamer dlm blog aku nii...hihihi..


lepas kenyang mkn, brla sesi perbincangan dimulakan...abh lak yg jd tukang ckp..pandai ke abah tuu..hihihi...maklumla abg sulung..

after da setel sesi perbincangan dan dipersetujui oleh kedua2 pihak, maka berlangsungla sesi penyarungan cincin...muka si gadis nmpk sgt2 excited...aku paham perasaan tu camne sbb penah merasainye satu ketika dulu...

si gadis da berjaya menjadi tunangan org...congrats to her..tak sempat nk berkenalan pun ngan si gadis...tak tau ape name beliau... :)

p/s:weekend yg lepas penuh ngan aktiviti kenduri kendara..masih lg berasa letih n penat....

12 comments:

BabiesMom said...

wah wah,,, meriah nyer.. camer ler kiter erk.. abg sayer pown tunang.. biler time kiter lak.. ahaha.. namo namo agi.. ahahha..

cha said...

erk u dh bertunang ke?

MiYOKO SuKi said...

Lady XOXO --> tu la pasal..tak tau la bile turn kite lak..tp, u muda lg...hihi..tak yah riso sgt...

cha --> ni gambo cousin i yg bertunang.. :)

Hana Faza-same person said...

wah meriahnya..

eh eh? titin pernah putus tunang ke? sorry to ask

sugar2 kapas strawberry said...

uishhh,..tunang da mcm nikah da ;)

MiYOKO SuKi said...

Hana Picca --> mmg meriah.. :) iye, sis..sy penah putus tunang..:(

sugar2 strawberry --> tu la pasal..so, lepas ni kalo nk plan bertunang, kena de bujet yg besar gak laa..

Unknown said...

bila u nyer turn lak ni hehe

pose to wajib as blogger....i like especially ur baju kurung moden...

-anidaothman- said...

eheheheh....ni titin p meroMbongankan sepupu kaweN, ha pas nie......kami geng BLogger ramai=ramai meraikan majLis titin lak k........taklama lah tuh, pasni turn titin plak....

MiYOKO SuKi said...

Nid's --> tenkiu, nida...hihihi...jom2 wat havoc kt majlis titin...tp, tak tau la bile...pray for me ya...

shuhadah Zainol said...

tin da x lama tu.... jgn lupa shu k...

MiYOKO SuKi said...

shu --> lmbt lg laa...shu dulu laa...ok..keep in touch ye..takkan lupakan shu n sume kwn2 blogger yg lain..

Azizal Adnan said...

todia aih.... byk betul hantaran tunang....

Related Posts with Thumbnails