Search This Blog

Thursday, July 22, 2010

Next plan, rasa nk g DUBAI laaa...

Salam sume...

ape kes ngan tajuk di atas tuu..arini, mood baik punye..so, tajuk n3 pun mustila ade gaya2 nk bergumbira je...happy, gembira, dok tersenyum je nii....nk tau tak sbb ape...hekhekhekk...sbbnye, aku berjaya solvekan satu isu besar...Alhamdulilah, at last dpt gak, aku solvekan problem tu before dateline esk..suka sgt2 tuuu...rasa nk pegi berenjoy2 n berfoya2 laaa...kalo g shopping lepas ni, best gakkann..abihkan duit yg tak berapa byk dlm bank tuuu...yahoooo..... hahahaha...bdk ni terover excited lak...jgn dilayan ye

ok2...ekcelli, aku nk cite pasal DUbai niii...aritu kan, aku g shanghai..korang da tau kann...da byk n3 pasal shanghai tuu..(sila klik kt older post ye)..then, korang pun tau kan, aku g sana sbb nk pegi World Expo...hehehe..nk g tau ke tak ek... ngan terujanye, aku gtau korang ni, ade sorg pak arab nk ngorat aku...pak arab dr DUBAI tuu..fuyooo...fulusnye sure berkepuk2 kannn....mata duitannye aku nii... korang pecaya takk?? tak pecaya la tuu...takpe2, ikut suka korang la nk pecaya ke tak ye...tp, yg sebenarnye, die tak ngorat aku pun...dia just nk kasi aku VIP pass...bangga gile aku time ni ..

citenye bermula camnii...masa tu kann, seigt akula dlm pukul8++mlm...waktu tu, angin bertiup sgt2 kencang...gile2 kuat laa..sampai nk terbang tudung aku nii..angin kt sana totally different ngan angin kt Mesia...lain sgt2 tuuu...tp, aku budak yg sgt2 berani ceeewaahhhh ignorekan je angin sekuat tu...aku n da geng bole lagi bergambar2 sambil lompat2 lg tuu...(satg tgk gambo kt bwh ye)...then, after gambo lompat2, geng2 aku jln terus je...aku je yg dok bergalok dok bercamwhoring sorang2...da sape tak mo amik gambo aku...terpaksala aku amik gambo sendiri n sorang2, masa tu kt dpn pavilion turkmenistan...tiba2, aku tertoleh kt satu mahkluk yg berpakaian jubah putih n berserban merah..eh, bukann...sebenarnye aku tgh tgk sorg awek dok pegang payung yg nk terbang tggi...pastu, secara tak sengaja tertoleh kt mamat yg berjubah putih tuu...mamat tu melambai2 ke arah ku...aku tak pasti dia lambai kt sape, then aku toleh ke blkg...tp, takde sape2 diblkg ku..so, aku cam tunjuk tgn ke arah aku..konon2nye tnye mamat yg agak jauh tuu "paggl aku ke???"...pastu, dia angguk2 mengiyakannn...apa lg, aku pun terus menuju ke arahnye...hahahaha..berani sggh aku ketika tuu...tak pk pasal bnda lain pun..geng2 aku yg lain entah kemana...

so, bile pegi kt die, die just tnye soklan2 basic je...ala2 cam ni laa:
MAMAT DUBAI: where are u from?
Me: i'm from Malaysia..
MAMAT DUBAI: ohh...have u been to DUBAI?
Me: nope..i havent..(dlm hatiku..kalo dpt pegi free, bole je nk pegi kann...)
MAMAT DUBAI: why dont i give u VIP pass to enter this DUBAI PAVILLION? are u alone or u come with your frens>?
ME: (muka excited) waaa...sure2....i come with my frens...wait aa, i'll go find them...
MAMAT DUBAI: ok, i'll wait for u at the front gate..see u later...
ME: ok2....(muka mase ni mmg excited gilelaaa)

after that, aku terus je cari geng aku...bukan berjln..berlari tuuu...aku nmpk dorg da jauh sgt drpd aku...sampai je kt dorg, terus aku gtau yg aku dpt VIP pass....sume pun apelagi...meloncat2 cam kera cam aku gaklaa...kitorg terus pegi ke gate yg dia kata td...sampai je kt situ, aku nmpk ade org2 cina yg beriya2 bergambo ngan dia..kira cam HOT stuff gakla mamat nii....then, bile dia nmpk aku, terus dia buka gate tu n kasi aku n da geng msk....huhuhuh..best gile masa niii..jgn jeles ye korang....for the first time, kitorg dpt VIP pass..for the first time jugak, kitorg tak perlu nk q pnjg berjela2 n berjam2....sumenye smooth je dan mask ngan senang sekali dan dilayan seperti seorg VIP laa..


bile da msk kt dlm pavilion tu, aku igt aku bole berjmpa ngan mamat tu lg...tp, ngan frust n sedihnye, da tak jmpalaa...mgkin takde jodoh antara aku ngan dia....hahahaha..poyo je...lg satu bnda yg wat aku frust, tak sempat pun nk amik gambo ngan mamat tuu..huhuhuhu..sedih oooo...tak de kenangan ngan si pemberi VIP pass..


hahaha..jom..jom..tak mo sedih2...layan je gambo2 aku dibwh ye:


intai ape tuuu??? tak tau nk wat gaya ape dahhh....

impian ku nk jd gadis arab yg beridung tggi...sayang sekali idungku penyet nyet nyett...

pavilion saudi arabia ketika mlm....tak dpt msk sbb kena q pnjg berjela2...

lampu

lompat-lompat

gaya excited

lompat lg..

pavilion turkmenistan..lupa lak nk amik gambo pavilion UAE aka dubai tuuu..

waktu ni la, aku sibuk dok camwhoring..tak kusangka ade org sedang memerhatiku dr jauh..ceewahhh..perasan bangat....

dok camwhore lagi...tak hirau da angin yg kuat cam ributt tuuu..

da msk dlm paviliaon UAE aka dubai...best2...sbb ade video show pasal DUBAI yg cntik n kaya tuu..

7-star hotel kt DUBAI know as Burj Al-Arab..

bergambo kt luar....ade unta ye kt dubai..unta yg berkilat2 disaluti warna gold...unta pun kaya eh..

takleh amik gambo pak arab, unta dubai pun jadilaa...

share our dreams....yuhuuuu......batteri kamera da wat hal mase niii...tension je....

p/s:bestnye kalo ade duit berkepuk2, bole pegi vacation kt dubai...

11 comments:

shuhadah Zainol said...

shu ingt dia kasi VIP ticket to DUBAI betul2....upanya masuk pavilion jer.. terkujat jgk mula2 baca..hahaha... best kan.. shu pon teringin nk ke dubai..jom tin..heheh...

MiYOKO SuKi said...

Shu --> dpt VIP pass utk msk pavilion pun dah over-excited...kalo dpt tiket VIP free ke dubai, lgla kann..terus pengsan kt situu... :)

jomm, shu...tp, kena simpan duit dulu...mhl tuu....

Azizal Adnan said...

wahhh... nak ikut... nak ikut....

QueenBz said...

alala.sangat best kalo dapat pegi dubai..
my fren contract kat sane, 3 months, balik duit berkepuk..
i cakap nak pegi sane, die kate, tak payah la, dok msia diam2 lagi bagus..
tapi i tak kire..nak pegi jugak!!!

starzieti said...

uit, selax ape tuh ? hee~

FyZa said...

ala tingin gak nk tgk muka mamat yg baek at 2..huhu

MiYOKO SuKi said...

Tokida Shuji --> tak leh ikut...=p

balkidz --> kannn..impian sy tuu...tggula bile duit berkepuk2 dulu...

starzieti --> selak2..sekali nmpk kaki patung daaa...

Fyza --> mamat tu not badlaa..encem gak...rugi sgt2 tak dpt amik gambo ngan die..da pusing2 byk kali, still tak jmpa dia gakk...mmg da takde jodoh la tuu.. :(

Azizal Adnan said...

takleh ke.. :(

sugar2 kapas strawberry said...

jom kita g sama2 ;)
ahak..jeles tgk titin..kesana kemari

NeenaAnuar said...

ok lar tuu... dpt vacation ala2 2 in 1 dah tu! hehehe...

Anonymous said...

best gle expo tu...

Related Posts with Thumbnails