Search This Blog

Thursday, July 08, 2010

jerman kalah..tetapi, tetap nk sokong jerman....

hahahahaha..Loser kann..big L...da kalah..tetap nk sokong Jerman gak..hihihihi...

semlm, 4 da first time aku stay up nk tgk game german vs spain...kononnye nk jd penyokong setia german laa....tp, tak dpt nk berthn punnn..seigt aku, aku jg utk beberapa minit je...yg selebihnye tetdo kt ats sofa...aku tejaga bile atok kejutkan aku tnye mana BOLA??? terus aku bgn n tgk jam..dah pkl 4.30 punnn..bola pun da abih..sedih..lalu pegi sambung tdo kt ats katil..kuikuikui...

conteng2 kt tgn bendera jerman yg da kalah...go..Jerman..go...



takde keja la tuu....hihihihi..bergambo ngan jerman sblm nk amik wudu'...

7 comments:

BabiesMom said...

tak yah ler cokong german... wakakka.. dah bye2 dah.. kita sokong ORANGE ORANGE ar... ahahahha

Hana Faza-same person said...

wohoho! semangat! semangat!

sugar2 kapas strawberry said...

hohohohohoho.ini bru loyalty. aha

myQza said...

hik hik hik
betul2 peminat tegar ni!

Azizal Adnan said...

hehehe.... dah agak... mesti tetidonye... huhu... ;)

FyZa said...

sokong jerman gak! tp sedey sbb kalah..sobs..

MR.Z said...

ok la tu..
dari sesetengah org..
dah pasukan dia sokong kalah,
boleh lak tukar pasukan lain lak.. haha

Related Posts with Thumbnails