Search This Blog

Friday, January 14, 2011

Wedding VEIL...sesuai utk majlis NIKAH

Salam korang....alamak..trafikku makin menurun laaa....camnila kan kalo blogger yg tak fames cam aku...kalo tak update blog, confirm2 trafik turun ngan mendadaknye....huhuhu...aku bukanla fames cam cik epal tuu...korang sure buka blog die hari2 kann....auwwww.....cam ada nada2 majuk lakkk...hahahah..kidding je ye..

kalo korang rasa nk sggh ke blog aku yg tak seberapa ni, aku sgt2 appreciate it..InsyaAllah, aku try blogwalking ke blog korang lak nanti...

jom kite cuci mata sket tgk wedding VEIL....da start berangan nk pakai camne masa wedding nanti...


veil camni mmg menjadi pilihan ramai...sebab gunakan kain lace, so nmpk kemas dan cntik gituu..gambo dicilok drpd google.


ni cntik kpd sape2 yg wat tema moden... simple tapi gojes..





short veil menjadi pilihan hatiku...nmpk cntik dan simple je...pakai lak ngan baju songket, mmg cntiklaa....ni puan zilla yg da selamat menjadi isteri bln jun yg lepas... http://sayamaukawen.blogspot.com/
cntik giler veil elyana niii....verangan nk veil camni satu....
jom blk...happy weekend everyone...have a nice one!!! see ya...

6 comments:

Fafau de Craft ( Zana ) said...

cantik2 lah.. :)

shuhadah Zainol said...

tin nanti mesti giler gorjes masa time wedding kan.. x sabarnyeeeee....

Azizal Adnan said...

pakai pa pun cantik aih...

ieda said...

lor x per dikk .. slow key akak pun kdg tuu x dan nak update blog .. kita bukannya ngadap nie jer .. ermm x tahulah org lain heheheh

aah cantik2 veil nie .. lagi cantik lagilah mahal regenya dikk .. kdg tuu rasa membazir kalau beli mahal2 .. pakai hanya sekali .. org kaya berlebey duit leh aar .. kalau artis diTAJA pulak .. huhuhu

Pepel BoNda AmaNi said...

akak dulu pun pakai short veil jugak..ngan songket...

InaAchik said...

aku suka yg pendek tu...
tp elyana kawen mmg cantek!
simple tp vesgedevas...

Related Posts with Thumbnails