Search This Blog

Thursday, January 27, 2011

Am I look younger??? (Mudakah saya??)

hahahaha...baca tajuk ngan nada yg sgt2 perasan ye...


cite nye camni....semlm, aku tukar my profile pic...mula-mula profile pic camgini:


hodoh bangat kann..patutla takde org nk kaco punn..takdela org nk chatting..takde la org nk ngorat...


then, semlm, aku tukar pic jd cam gini:




nahhhh!!!! amik ko...berduyun2 org nk chat ngan aku...sampai not enuf hand to handle them...what the ****....suka sgt exaggerate aku nii...padahal, 2-3 org je yg terjah chatting kt FB tuu..tu pun, org yg aku tak kenal..lepas ni, nk kena clean up blk frens yg tak kenal...ramai gak frens kt FB tu yg aku tak kenal...selalunye, kt chatting tu, aku layan tunang aku je laa...yg lain, bo layan....kadang2 tunang sendiri pun tak terlayan...tui tak, syg...hehe...*jgn marah ye*

so, camne nk jd nmpk muda cam saya....
senyum-senyumla selalu ye....jgn wat muka masam monyok mencuka je tauu...tak cntik..nnti, nmpk tua...hihihi..pandaila ko tuu..
lg satu, stress mgkin menyebabkan anda bermasam muka...pandai2la korang handle ur stress ok..

17 comments:

InaAchik said...

THANK U FOR TIPS...

aku kena beli kaler shocking pink cam ko jugaklah gayanya... ;p

yott said...

yup x elok msm2 muka kan..
tp serius..pic bwh tu mmg menarik

ieda said...

ekekkeke memang u look young !!

MiYOKO SuKi said...

inaachik --> PINK mmg nmpk menarik, tertarik, ko mmg DA BOOMMMM... :)

yott --> senyum2 selalu ye...

Ieda --> thanks sis... :)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

wow...bahaya..hehehe~ jaga2 dear u darah maneh ;)

Hana Faza-same person said...

kena makan yg berkhasiat juga tau :)

zulkoa said...

terase lak aku sebab aku selalu kaco pmpuan gedix...hehe

MiYOKO SuKi said...

khumaera --> takpe..sy sedar diri..sy tunang org..hehe...lgpun, yg kaco sy, bdk2 bwh umo....jd ank ikan je bole..hahahah

Sis Hana --. iye..betui..suka mkn ulam pegaga... :)

MiYOKO SuKi said...

cik ubi --> aku nmpk cam pompuan gediks ke???

zulkoa said...

opps..hehe..sikit2..gedix tu menawan..

ko wat entri tajuk diatas yee..mcm kene je ngan ko..:)..like2

Kyra said...

kyra pon ada tip gak...mangkit tidoq teruih sinyum depan cemin...tunggu sampai cemin pecah...ha tu baru tandanya kita btul2 muda...wakakakakakaka
jgn mare yer titin!!!!!!

MiYOKO SuKi said...

kyra ---> hahahahahaha....nk mrh ke nk nangis ni....

faradeeba rosnan said...

patot la org nak kaco, dah gojes sgt.
aish, enck tunang patut rase tergugat.
keh3 :P

Cik Penulis said...

Chomel sangat! macam model. :D

BabiesMom said...

OUCH mau orang tak kacau.. kamo cun sangat daling ...

Azizal Adnan said...

Mrs tunang memang sentiasa nampak muda... ;)macam baru lepas SPM je...
selalu2 la makan ulam ye... awet muda sentiasa...

wah2... ramai peminat... ni yang buat rasa tergugat nih... hehe... xpe, Mr Tunang tau... mrs Tunang mesti boo layan punya org2 yg kaco tu..

Ok, lagi petua awet muda;
- minum segelas air masak(tiada klorin) setiap kali bangun tido..

- pakai stoking masa tido waktu malam...

- selalu makan tomato. untuk kulit cantiq dan tegang.. ;)

shuhadah Zainol said...

amboi..mr tunang dia... tips bagoih nampak..hehehe....

btw, u mmg gojes dear..:)

Related Posts with Thumbnails