Search This Blog

Saturday, January 22, 2011

My dream Love story - contest by CST and LyndaRahim.

Salam korang....

saya tak join contest niii..tapi, saya nk promote utk tunang saya...saya yg suruh dia join..saja je, cuba2 nasib...kalo ada rezeki utk menang, syukur sgt2...tapi, setiap pertandingan mesti ada kalah dan menang...saya tak arap sgt nk menang punn...ramai giler org yg join contest niii...irine nadia marcello pun join...confirmla dia menang (follower die pun 10k++)...sbb contest ni based on voting....arap korang bole support saya ye...thanks korang...

jom layan cite tunang saya kat link di bawah....

http://deariegjal.blogspot.com/2011/01/my-dreams-love-story.html

thanks korang...doakan utk kitorang ye...dipermudahkan segala urusan dan bahgia sampai ke akhir hayat...amin.....

sayang korang sume....muuuuaaahhhh.. :)

9 comments:

Anonymous said...

gud luck for both of u.. :)

Azizal Adnan said...

sayang kamu juga.. =)

ieda said...

aa dah baca dahhh
lomantikkk :)

Azizal Adnan said...

=) BLUSHING...

Unknown said...

dah baca..nice.. voting kat mane..

MiYOKO SuKi said...

thanks all...

voting tak bukak lagi..nnti, da leh voting, i'll let u'olls know ya...

thanks u so much...

InaAchik said...

SWEEEEEEETTTTT sgt!!!
bleh kencing manis aku bacanya...

MiYOKO SuKi said...

Iena --> malunye aku...huahuahua....aku pun nk terkencing nii...g toilet dulu la...

shuhadah Zainol said...

gud luck titin...:)

Related Posts with Thumbnails