Search This Blog

Wednesday, March 02, 2011

After IKEA, kite g mkn lagi....

salam korang.....

so, hari ni, nk sambung cite pasal short trip ke KL rituuu...lepas g IKEA, bole baca kat entry ini , terus rushing blk bilik...mama, tok and abh da bising suh blk...sebabnye, dorang dah lapo...apa lagi, sampai2 kt bilik, diskus2 pasal nk mkn kt mana....

decision is nk mkn kt chop n steak kt kampung baru...da sampai sana, tapi, byk giler makhluk manusia kat sana....tempat full dan byk lagi meja yg kosong tanpa makanan....so, aku as a ketua rombongan, ajak my abah pegi ke satu tempat yg special...special kah...aku dok baca review kt blog je pasal tempat nii...dan, aku tau tempat ni terletak kt Jalan Yap Kwan Seng...tp, tak tau lak celah mana jalan tu..nasib baik, abah tau jalan tu kat ne....masuk2 je jalan tu, terus nampak FULL HOUSE terbentang luas....cntik tempatnye...cam sebiah banglo yg diubah sesuai menjadi tempat mkn...bukan saja bole mkn kt situ, kite jugak bole shopping2 kt situu...byk jugak bnda kiut miut, sume nye MADE IN KOREA..ala2 cite FULL HOUSE laa....korang tgk tak cite tuu...kalo tgk, sure tau umah dlm cite tu camne....


my family + my tunang...aku mana??? tukang amik gambo laa....

gambo aku special sket....gambo depan FULLHOUSE

masuk2, terus nmpk si TONY yg comel niii....

belek2 menu...tak tau nk mkn apa...lagi pun, perut da full mkn pasta kt IKEA....

ngan atok terCHINTA... :)

arap maap ye, gambo makanan takde...but, basically, dorang provide mostly western food...so, tok tak tau nk mkn apa..yela...tokku selera kampung je....dan, aku jugakk...tapi, aku decide takmo mkn tapiiii..nk bergediks sakan kt FULLHOUSE niii.....

tggu next entry lak ye...ada meeting berdiri....

buhbye.!!!

5 comments:

BabiesMom said...

wah titin.. comei nya cafe nie.. suka ar.. FULLHOUSE erk.. ehehhe

-anidaothman- said...

HA'AH COMEILAA cafe NIE.....
rasa besa masuk tivi nie...cafe nie

sambei makan sambei soping best tuh

InaAchik said...

info baik punyer yg org KL xtau!
nk terjah la... ;)
mekasih my titin!

Unknown said...

mmg bess FULLHOUSE ni ala2 korean gitu

Azizal Adnan said...

tak makan pun kat situ kan... minum2 n banyak posing2.... sebab dah kenyang makan meat ball n pasta pun tak abis kat ikea....

Related Posts with Thumbnails