Search This Blog

Tuesday, March 01, 2011

IKEA --> a PLACE for mkn KEK???

morning korang....

korang setuju tak ngan tajuk aku tuuu....hahahaha..actually, aku g IKEA sbb nk mkn DAIM kek je...tapi, NON ADO..takde jodoh aku ngan daim kek la tuuu..dan, actually, nk bw my tunang jln2 kt IKEA..die tak penah pegi situu...so, i bw la die jalan2 kt situu...aku pulak, dah hampir sethn tak pegi situu....thn lepas jln2 ngan my ATOK...time tula dpt mkn daim kek yg tak fames lagi masa tuu....

teringt lagi masa study kt UIA dolu, aku selalu jln2, round2 kat IKEA niii...siap da planning nk beli perabot utk umah kitorang...tapi...angan-angan mat jenin je laaa....masa tu, sume2 bnda nk beli kannn....berangan je lebih...hihihi...

kalo korang g IKEA, wajib mkn meatballs dan DAIM cake...tapi, aku tak suka MEATBALLs...so, tgk jela encik tunang mkn...tak terliur pun walau ada kt depan mata...hehehe....

apa la yg aku melalut ni ek..korang sure da bosann..jom tgk gambo2 aku kt IKEA... :)


asal jumpa cermin je, amik gambo.....

cik abang ni, nk jadi budak2 blk ke...

jumpa cermin lagi, amik gambo la lagiii....

jumpa sofa, terus duduk kt sofa yg empuk niii....home sweet home...

MaKaN TIME.....excitednye die nk mkn MEATBALLS tuu..

PASTA OF DA DAY....sedapppp...tapi, byk sgt....tak abih punnn...

CHEESE CAKE n BOLA2 kek COKLAT....dah takde daim cake, so kite layan cheese cake je la...

yummm..yummmm...sedap gak bola2 kek niii....nama ape ntah...da check kt reseipt....namanye DELICATO BALL...

meatballs encik tunang....terliur tak...saya tak punnn.... =p

After all, chicken wings ni paling sedap...rangup lagi menyelerakannn..

next entry, pasal mkn lagi....kuikuikui...tgguuuuuu!!!

11 comments:

shuhadah Zainol said...

terliur sgt tau...

Pepel BoNda AmaNi said...

chicken wing dia memang sedap...akak pun suka..skit hari lagi nak ajar amani lak la..soh suka chicken wing tue..dapat la g IKEA slalu..hehehhehe

-anidaothman- said...

fhewww....meleleh ayaq lior cheq kat sini haaaa.......

n@jwamz said...

thumbs up to meatballs ikea!! sedapppp weh (^_*)

InaAchik said...

aku pon tak merasa lagi DAIM kek tu...
tp cheese cake dia sedap la...

Azizal Adnan said...

mmg sedap la kat situ... dan berpatutan... nak pegi lagi lah... hehe... tapi nak pegi dgn disana ja.... ;)

MOMMY CGG said...

yummy..
akak baru ke sana

~ mizzAmy ~ said...

sabar jer lah. nampak meatball ok!! terus kelaparan nie.

sugar2 kapas strawberry said...

aaaaaaaaaaaaaa....sdp!

MiYOKO SuKi said...

to all --> ramai benar peminat meatballs ye..

Azizal Adnan said...

hehehe..... sedap apa meatball... tapi mcm semua kat situ sedap... semua nak makan lah..

Related Posts with Thumbnails