Search This Blog

Friday, February 11, 2011

CONTEST CANDID TERBAIK

sorry cik puan chenta zetty...i br tgk entry u pasal contest niii....terkejut gak i bile tgk ada nama i kt situuu...wajib tuuuu...hihihihi

ok, utk tak melukakan hati penganjur, saya join contest niii....paada sapa2 yg berminat, pegi kt blog ni ye:
http://mrs-vip.blogspot.com/

saya ngan bangganye ingin memasukkan gambo dibawah utk contest ini....


cerita saya: gambo ni mmg serius candid...sume org tak tau bile masa gambo ni dicapture...masing2 tgh happy2 gituuu..gelak besar nmpak gigi2 yg tak tersusun tuuu...tak tau sapa yg wat lawak....tapi, hanya tuan blog n shu je tauuu...kan shu kann....shu kannn...

saya nak tag: sume follower2 saya laaa....yg baca entry niii...sila lahhh...sila...jom kite join ramai2....marila kite memeriahkan lagi contest niiii....

ingat...tarikh tutup: 20/2/2011.....

9 comments:

shuhadah Zainol said...

betoi2...kite 2 jer yg tau ape sebenarnya yg terjadi....

i'm sorry dear...hihihihi...

tin..gud luck ok... oleh kerana gambar saye pon ade kat situ..kalau menang..sila sharing2 k...

sharing is caring right????

hihihihi....

MiYOKO SuKi said...

Shu --> hahahahahha...

takpe2...its ok dear...small matter je punn..

bole menang ke...wekkk...

InaAchik said...

ah, gambar aku pon ader... kena share jugak! ;)

oit, apa korang bergosip ha???

MiYOKO SuKi said...

InaAchik --> tak leh share kt sini....terlalu personal gituuu....hihihihi....

kalo menang aku kasila kt korang sama....tupun, kalo menang laa....

Unknown said...

candid yg nampak ceria..good luck yer

Aya said...

contest yg sgt menarik! sure tergelak2 je kan time nk pilih gmbr tuk contest nie :D

MiYOKO SuKi said...

Edy -->kitorg mmg sentiasa CERIA...thanks ya...

Aya --> jomla join sekali...

Azizal Adnan said...

memang ceria betolll.... :D

Pepel BoNda AmaNi said...

gud luck dear...ceria habis...bestttttttttttt

Related Posts with Thumbnails