Search This Blog

Monday, February 28, 2011

saya FRUST....

morning uolsss.....

camne korang nye weekend....mine was a great weekend...byk giler nk cite nnti....tggu ye...pagi ni bgn sgt2 lmbt, tapi still sampai opis on time (pkl9 laa)....semlm, drive from KL to penang....penat siottt......tapi, takdela ngantuk masa drive....rasa best je drive, takde rushing2 gituuu....dan, ALhamdulilah sampai umah ngan selamatnye.....

tapi...ada few things yg watkan saya FRUST....sgt2 kuciwa okey!! rasa cam nk terjun bangunana..hahaha...cam melampau lak tuuu...

teruja tak tgk kek niii...namanye KEK DAIM...tp, ni saya mkn sethn yg lepas....n then, bile selepas sethn, sy nk pegi mkn daim cake kt IKEA ni, non ado ok!!!....rasa nk nangis je kt situuuu....tp, saya sedar, walau nangis air mata darah sekalipun, dorang takkan bake the cake special for me....ko igt ko ank raja ke????


dah kek daim takde, nape dorang tak wat kek ni....kek ni sedap jugakkk...it combine cake n aiskrim....sedap oooo....hmmmm.....frust sbb tak bole mknn... :(


macaroons yg comei lotei dan nmpk sedapp....saya tak penah rasa, so saya tak tau camne rasanye...tapi, saya mengidam sgt2 nk mkn bnda alah yg cute miut niiii.....saya da jumpa kt satu kedai, tapi, takde perisa yg menarik.... :( dan, encik tunang kata sgt mhl...5 biji utk RM15....

12 comments:

-anidaothman- said...

xpa...xpa tak da rezeki kan....
ermmmm nnti kita g makan sesama keh...ehehehehhhee

tudia p kelOmpo sendirian kaaa berkompolan

NeenaAnuar said...

alahai.. kasihannya kamoo Tin.. memang Daim out of stock end of this month.. katanyer next month in March baru masuk stock balik.. huhuhu...

InaAchik said...

aku pernah lalu 'FRUST' itu...

ooooo dtg KL jumpa en totonang yer...

Pepel BoNda AmaNi said...

alolo sedey2nya..tue la..klu bagitau awal2 leh akak p tolong resebkan kat tin..heheheh :P

MiYOKO SuKi said...

kak LIMAH --> tulaa...sedih :(

takla..pegi ngan famili...

MiYOKO SuKi said...

Neena --> ye ke, akak....bln 3 ni, kena pegi lagi laa.... :)

MiYOKO SuKi said...

InaAchik ---> Ina, aku g tolong adik aku kemas2 umah..die da move out from that house n blk penang....

dan, confirmla kena jumpa encik tonangg...hahahaha

lenkali, pasti, kena jumpa ko jugakkk....masa sgt2 limited...

MiYOKO SuKi said...

Purplicious --> lepas ni, kena gtau akak dulula....

shuhadah Zainol said...

alahai..sian kamu... xpe tin..frust tu semua ade ubatnye....hehehe..dapat jumpa en. tunang kan..:)

Kyra said...

Alor lor cian kamooo titin tak dapt mamam kek tu yer...sedap la ceq tgk kek tu..nyummmmm..mesti la kita frust...tak dapat mamam kek idaman kalbu tu...sob sob sob

MiYOKO SuKi said...

Shu --> hihihihihi...blushing...

Kyra --> iye...frust sgt2.. :(

Azizal Adnan said...

nanti bulan 3 mai laen na... kita pi lagi... ;)

Related Posts with Thumbnails