Search This Blog

Tuesday, February 22, 2011

DOLu - DOLU - Back to 2001

hampir sepuluh thn telah berlalu....tapi, aku still igt kenangan dolu2...how i missed my good old days....best sgt2 tika jadi student..best sgt2 wat ONAR dlm kelas...best sgt2 wat bnda2 BODO dolu2...bile terigt blk, hahahahaha...rasa nk gelak guling2 je...NAKAL sggh aku niii....

 nak reveal satu rahsia kt sini, bole?? not secret anymore...it's a history now...

it happened time dlm kelas masa kt Matrix dolu2...Kelas agama masa tu...dan, for surela Ustaz tgh mengajar kt depan...dan, nk tahu apa yg aku wat kt belakng kelas....hihihihi....waktu tu, aku excited giler tgh tunjuk gambo2 aku kt kwn2..tak tau gambo p mana..tak igt...so, mmg dok gelak2 sakan seolah2 takde Ustaz kt depan...tanpa aku sedari, die terpacul di depan ku lalu merampas album ku..apalagi, aku CUAK giler beb...tak tau nk wat ape...lepas die rampas album tu, die majuk n terus kua kelas.....mmg CUAK giler....sehari aku tak leh tdo sebab rasa bersalah..rakan2 sekelas sume pakat salahkan aku..tp, esknye, aku g sendiri kt bilik Ustaz dan mintak maaf...nasb baik Ustaz maafkan aku....terima kasih, Ustaz...saya benar2 rasa bersalah...lepas tu, saya tak ulang dah kenakalan saya itu dlm kelas Ustaz...tapi, saya wat kt kelas lecturer lain pulak....hahahhaha....notinye aku.....

tu br satu kejadian je...ada lagi kejadian lain yg wat kan aku siap kena DENDA....tp, malula nk cite kt sini....hahahahhaha (tak nk memalukan diri sendiri kt sini)

my BBF...br je kawen CNY yg lepas...bile lak turn aku nii...Penthouse belakng tu is my dream house...tiap2 ari, dok ushar Penthouse tuuu masa kt matrix...bile nk dpt niii.....



Die jugak sudah kawen...aku??? lmbatnye jodoh aku... :(

tok selalu mrh aku...."tula, bercinta lama2....tgk, skang ni, dia tgglkan hg da punnn" 
nk wat camne tok, JODOH kan ditangan TUHAN....

9 comments:

-anidaothman- said...

hahahahaha comeL laa kamu dl-dulu....

ha'ahkan windu zaman studi dl..
kalO dapat undudq masa nak p baLik...sebab HAPPY jaaa...x serabut mcm laaa =D

xpa TITIN..mayb ADA HIKMAH jodoh lambat skit.......sabaq naa tak lama dh tuh

MiYOKO SuKi said...

ANIDA --> dolu2, tak yah nk pk apa2 punnn..nape skang ni, mcm2 kena pkiaq....tak best kannn....

shuhadah Zainol said...

comelnye kamu titin sayang....

noti erk dulu..tp, now pon noti gak.. noti2 manja gitu..:)

Kyra said...

haha syok kan time skol dulu..bestt la..kalu leh undo balik kan best..hmmmmmmm(snyum suka)

Pepel BoNda AmaNi said...

kenangan masa belajaq akak rasa kenangan paling indah kan....andai dapat ku undur masa...akak pun xmaw bercinta masa belajaq dulu dengan kekasih lama tue...tapi tue semua perkara yang mematangkan kita kan....

jodoh lambat??? akak rasa lum terlambat lagi kot tin...sementara nie..enjoy ur single life dulu...

MiYOKO SuKi said...

Shu --> hihihi...skang pun, noti2 lagii..perangai yg tak leh diubahh...

MiYOKO SuKi said...

Kyra --> mmg syiokkk....

Purplelicious --> okie, akak....single life pun beshhh...kite ENJOY dulu...

Azizal Adnan said...

ustaz tu terus keluar lepas amik album sebab dia nak belek2 album tu kat bilik dia... dia xmajuk pun... huhuhu...

kenakalan yang kena denda sekali lagi tu mcm tahu je... hehe..

BabiesMom said...

wahhhhhhh comei nya titin./.. sweet sangat.. ni klu mak mertua tngok.. terus green light... ehehhehe

Related Posts with Thumbnails