Search This Blog

Wednesday, August 31, 2011

Budak CUK CUK BAM BAM Versus mamangah yg tembam

oh!! sgt2 rindukan budak kecik ini...budak cuk cuk bam bam yang da hampir 3 bulan lebih aku tak berjumpa ngan nye..maybe, dia da tak kenal sape mamangah dia lagi...padahal, sejak lahir sampai die berumur 3 bulan, mamangah die yg jaga...mamangah yang dodoikan die..mamangah yg bermain2 ngan die...

rindu sgt2 kt budak tecik nii..skang die da besar...dah bole senyum sengih ngan lebar sekali...da bole gelak mengekek2...tapi, sayang seribu kali sayang, mamangah tak berpeluang nak melihat perkembangan die dari hari ke hari...sebenarnye, jauh di sudut hati ni, nk sgt2 tgk camne die membesar dan berkembang ngan jayanyee....ohhh...ruginye aku....aku dah terlepas sume peluang utk melihat perkembangannye...InsyaAllah, semoga aku diberi peluang utk melihat perkembangan ank sendiri....hehe....

nk tau sape budak kecik cuk cuk bam bam tuu....




see...da pandai sengih2...dulu2..mmg susah nk sengih...

cak!!!! pandainye rayyan...

sengih sampai nmpk gigi 4btg tuuu...

comel nye budak tecikk niii..rasa nk picit2 pipi tuuuu...senyum da sama cam mama die je...

dan, i missed my family so much....gambar ni nmpk tak lengkap tanpa aku kannnn...

Rindu ngan mereka sume...aku rindu abah,,,aku rindu mama..aku rindu wanee, ijan n japri...rindu sgt2....harap sgt thn depan, kite bole berkumpul cam gini....( stop kejap..airmata da ngalir ngan lajunyeee)


mamangah yang maintain tembam

encik tunang kata tak tembam...ish..ish...camni tak tembam kahhhh???

*ok2..go back to work...tak sabarnye nk raya esok eventho tau akan rasa sgt2 sedih, pegi solat raya seorang diri...huwaaaa*
*gambo budak cuk cuk bam bam ditaja oleh abg ipar....copy drpd fb*

6 comments:

tqahmisdar said...

comelnye baby tu..hehe

Azizal Adnan said...

sedih ayg xde kat sini time raya nie... pepun terubat bila dapat skype lama dgn ayg pagi raya tu... rasa cam ayg ada sama2 je masa tu... hehe...
mana ada tembamlah...
maksu tanya berapa kilo turun... dia kata ayg makin kurus masa tengok gambar yg ayg kirim kat umah...

Azizal Adnan said...

comel kan rayyan..

shuhadah Zainol said...

comelnye rayyan skrg..dah pandai sengeh...:)

Cik Ecah said...

comellllnyer ank buah awk....nak geget2 jer pp hehehhehe

cik miyoko tembam pun xper..en.tunag sayang!!

Mama Gee said...

Pipi mcm epal ! hehehe

Related Posts with Thumbnails