Search This Blog

Sunday, August 07, 2011

happy Birthday to me!!!!

Alhamdulillah....bertambah satu tahun lagi ari nii...tp, saya sgt2 sedih sbb terpaksa celebrate birthday seorang diri....huhu...saya rasa kawan2 saya disini jugak tak tau birthday saya...takkan saya nk heboh2 kt org kot...malula saya...hehehe...

untuk membuat kan hati ini gembira di hari lahir sendiri, saya telah hadiahkan diri sendiri sejambak bunga LAVENDER...harum semerbak baunye....mewangikan rumah kecil saya niii....

tadaaaa...


bunga LAVENDER bersama2 gambo2 kenangan saya dan encik tunang.. :)

nk nyanyi utk diri sendiri laaa....

Allah selamatkan saya...Allah selamatkan saya...Allah selamatkan saya yg comel...Allah selamatkan saya....


Alhamdulilah, terima kasih padamu, Ya Allah...aku bersyukur sgt2 atas apa yg Kau berikan untukku hari ini...semoga aku terus berupaya untuk mendekatkan diri nganMu dan sentiasa bersyukur padaMu, Ya Allah...


okla....nk mkn spageti...arini msk selepas berbuka posa....saya tertdo masa berbuka posa dan tak sempat nk mkn..berbuka ngan puding roti dan air milo je..... :(

bye, sume....nnti, sy update pasal visit to lavender farm...sgt2 cntikk... :)

birthday girl,
MIYOKO_SUKI yg comell...ahakss...

22 comments:

Misya Mialen said...

happy befday miyoko...moga pnjg umur, murah rezeki dan diberkati hidup dunia dan akhirat;D

InaAchik said...

ololoooo... sian titin...
meh aku nyanyi secara bising...

♪♫•*¨*•.¸¸❤❤❤¸¸.•*¨*•♫♪
ĤΛṖṖY ßĪŔƬĤDΛY Ƭ♡ Ʊ... ĤΛṖṖY ßĪŔƬĤDΛY Ƭ♡ Ʊ... ĤΛṖṖY ßĪŔƬĤDΛY Ƭ♡ MY ƬĪƬĪИ... ĤΛṖṖY ßĪŔƬĤDΛY Ƭ♡ Ʊ.... ♪♫•*¨*•.¸¸❤❤❤¸¸.•*¨*•♫♪

Just somebody said...

titin!!

happy burfday...
semoga Allah sentiasa murahkan rejeki ko, pjgkan umor and kurniakan happy ending untok kisah ko dan encek tunang! :)

xoxo
Miss A

Etong said...

happy birthday.semoga pnjg umur n d murahkan rezeki yaa :)

~ NANA ~ said...

hepi bufday! :)

NeenaAnuar said...

HAPPY BIRTHDAY ADIKKU TITIN...

semoga panjang umur.. dimurahkan rezeki dan berbahagia selalu hendaknyer... may all your dreams come true! May Allah bless you forever! insyallahh.. aminnnnn...

Bunga Lavender akak suker giler.. and ianyer sangat tahannn.. akak penah hadiahkan bunga lavender utk en. teman.. beli kat cameron.. katanyer 5 tahun boleh disimpan dan masih elok.. and it's very true.. till now.. bunga lavender tu dah berusia hampir 3 tahun.. masih elok lagi rupe dia.. cuma bauu jerk lah dah tak der... hihi.

and waktu gie Melbourne bulan 5 hari tu pun ade terlintas nak pegi lavender farm.. tapi sayangnyer masa tak mengizinkan utk ke sana.. coz perjalanan utk tour tu amik masa satu hari jugak.. uhuhu.. so now tak sabar nak tunggu you entry at lavender farm... mesti awesome gilerrr nie! ehehe..

MiYOKO SuKi said...

misya mialen --> thanks alot, org sabahan.. :)

MiYOKO SuKi said...

inaAchik --> time kasih byk2..terharu aku..ada gak org nk nyanyi utk aku...tp, sora ko agak lari tunenye...hahahaha

MiYOKO SuKi said...

Miss A --> thanks a lot, dear....
eh..eh...camne ko leh tau blog aku niii...huhuhu....

anyway, aku selalu baca blog ko...hehehe....

MiYOKO SuKi said...

Etong -> thanks a lot.. :)

Nana --> tenkiu...

MiYOKO SuKi said...

Sis Neena --> tenkiu, Sis...

bunga tu sgt2 wangiii...suka sgt2..dan, bile menjejakkan kaki ke farm tu,bau lavender sgt2 harum semerbak....

suka sgt2....

tggu ye....will update on that...

sea_lavender said...

selamat hari lahir miyoko =)
moge pnjg umo dan dmurahkan rezeki...
lebih2 d bulan Ramadhan yg penh barakkah ini ~

Anonymous said...

Happy belated besday miyoko yg chomel. Alahai, mmg mcm sedih sgt bile celebrate sorg2.. tp x pe bunga lavendar pengubat kan..hhihi

PUAN THALHA : said...

HAPPY BESHDAY Dear..!err yang keberapa ni? cam sweet 17 je. hee
apapun, kite doakan agar miyoko suki ni dilindungi dan diberkati Allah swt sentiasa, dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur ya :) inshaAllah..stay sweet!

Kyra said...

eppy beday titin a.k.a miyoko yang cumel...

shuhadah Zainol said...

happy birthday miyoko suki yang comel...:)

-anidaothman- said...

selamat hari lahir TITIN....hari yg dinanti telahpun tiba...

sedey sebab tak sempat nak rai BEFDAYZ titin.......tgg thn depan...plak..

tupn kalo ALLAH panjangkan usia dan sempat meraikan sama-sama...

saya banyakkkkkkkkkkkk RINDU kamoo...take care ya

Pepel BoNda AmaNi said...

wah sukanya bunga lavender..memang xdi nafikan ,,,lavender memang harum kan...anyway tuk adik cute yang jauh di perantaun...selamat hari lahir....

Cik Ecah said...

selamat hari lahir :)
smg ditetapkan iman...
murah rezeki..
sihat tubuh badan...
panjang jodoh dgn en.tunang awk...hehe
n sentisa diberkati Allah...Amin...

its me said...

ops i'm late..happyt belated besday beb...may allah bless u there...xoxo:mommy eryn<3 ayra...ngeee

mekchu said...

ehh ehh... happy belated birthday.. selang sehari je kan... menten comell...

Azizal Adnan said...

happy birthday ayg,...
cantik lavender dalam mug tu...
bau dia pun mesti best...
org dalam gambar tu pun sweet2... hehe...

p/s: wish dat i'm with u at the moment...

Related Posts with Thumbnails