Search This Blog

Friday, August 26, 2011

satu hari di hari raya..oooppssss...bukanlaaa cite pasal HP touchpad....

hahahaha..cam nk gelak guling2 lakkk...tak abih2 ngan HP touchpad ni kannnn....ye la..touchpad ni setanding ngan IPAD2 tp, harganye much much cheaper than IPAD2....usd99 je tuuuu...murah giler okey....so, mmg ramaila org berpusu2 nk grab HP touch pad niii....

aku jugak tak ketinggalan nk dptkan HP touch pad niii...aritu, aku cite aku da order kt AMAZON.com kannn...hmmmm...malangnye, order ku dah di cancel n di reject semlm...5 minit sebelum aku nk blk, aku dpt msg drpd amazon niii...so, ngan hati yg lara...pasrah je laa...dah takde rezeki la tuuu....

tetiba, ada sorang teammate aku post kt FB kata HP touchpad ada dijual di BESTBUY dkt ngan umah aku..aku apa lagi, angkat kaki dan terus g SERBUUU....jommmmm....

sampai2 kt BESTBUY tuuu.....hahahahha...nk tergelak aku...tau tak nape....org ramai dah beratur pnjg tuuu....mmg pnjg laaa...lebih kurang 50 org gituuuu...tp, da sampai kannn...so, aku pun turut sama beratur..kononnye nk memeriahkan majlis laaaa....hahahaha..

kt PINTU masuk BEST BUY dah ditampal notis, HP touchpad akan mula dijual jam 6ptg...sebab tu la dorang da beratur kt situuu..aku rasa sure da lama dorang tunggu...aku lak br je sampai, lebih kurang kul5.30 ptg....

tggu punye tggu...punye tgguuu...actually, manager BESTBUY dah explain awl2 yg dorang just ada 33keping je HP touchpad tuuu...WHAT??? dlm hati, mmg da tau takkan dpt punye...tp, still tggu sampai minit2 terakhir...hahaha...semangat kannnn....

At the end of the day, nk tau apa resultnye....

hahahah...just tgk dorang2 yg awl tu kua dr pintu BESTBUY bw HP touchpad....bestnyeee...tp, dorang mmg deserve dpt punnn..sebab tggu dah lama kannn...siap berpayung, berkelah tepi kedai lagi tuuuuu....

nila rupa HP touchpad tuuu....hmmm..nmpknye takde rezeki la aku nk main2 ngan ko... =p

setia menanti

muka muka ceria walaupun takde habuaanyeeee....hihihi

*susah oo nk dpt experience cam gini...beratur lama2 kt lua pintu kedai...kt Mesia ada ke???

7 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

dapat pengalaman beratur pun ok la...hehehehe

shuhadah Zainol said...

ala..ruginyee...takpelah..xde rezeki..dia nak soh tin beli hat mahai tu...hihi..

Reen Tart Nenas said...

kalau kat mesia mesti nak ckp, ala tak yah beria2 beratur, nanti bleh g lagik. ekekeke

MiYOKO SuKi said...

Reen Tart Nenas --> masalahnye, the item is sold out....tak leh nk pegi lagi sbb tau bnda tu dah takde....

MiYOKO SuKi said...

Shu shinju --> ikutkan hati mmg nk sgt beli IPAD2 yg mahal berkali2 ganda tuuu...br puas hati...hahahah

MiYOKO SuKi said...

Pepel Bonda Amani --> best jugakk..tp, kawan br yg rata2 keja company sama jugakk...huhu

Azizal Adnan said...

harap2 ada lagi promotion tu... huhu.. bleh amik 2...

Related Posts with Thumbnails