Search This Blog

Saturday, August 27, 2011

Ketika Umat Islam berHARI RAYA....


ketika umat Islam sibuk membuat persiapan utk menyambut syawal, saya masih berada di pejabat....
ketika muslimin dan muslimat pulang ke kampung, saya pulak meneruskan misi mencari HP touchpad..
ketika membe2 blog yang sibuk update pasal raya, saya masih sibuk update pasal HP touchpad yang tak tau penghujungnye...
ketika kawan-kawan sambut raya bersama keluarga terchinta, saya masih keserongan disini....tak tau nk beraya ngan sape...
ketika saat-saat terakhir di bulan Ramadhan, saya masih lagi terpikir nk wat kuih raya...untuk diri sendiri... :)

byknye ketika2 niiii....jgn wat entry sedih..nnti, saya menangis lakkk...saya bahagia disini...hehehe...tp, kalo saya kata saya tak sedih...itu mmg tipu...

*ptg ni, jom shopping brg2 wat kuih raya...hehe...kalo jd, saya share kt sini...kalo tak, saya mkn sorang2 je laa*

1 comment:

Azizal Adnan said...

ketika org lain sibuk beraya, saya merindui cik tunang yang jauh disana...

Related Posts with Thumbnails