Search This Blog

Monday, January 11, 2010

AJL 24 meletup gituuu

MOrning everyone....

amacam ngan weekend korg...best tak...
k, for me, cam biasak je...
yg best nye sbb dpt tgk AJL laa...
AJL thn ni mmg mantap n meletup ye...
i loike it very much...
k, kt sini aku nk bg ulasan pasal AJL semlm..
cam semgt lak nk cite blk apa yg jd kt AJL semlm walaupun aku tgk kt tv jer...
sebelum tu, pg2 lg ada org da perasan ngan new contact lense niii...
nmpk obvious sgt ke ek..
anyway, thanks to him for the compliment...
today, i wear white n black with hazel cntc lense...
feel more confidence... :)

aku rasa tak yah cite pnjg2 laa...
i nk pick-up yg interesting je n my fav dlm AJL tuuu...


k, overall, actually i like bunkface yg nyanyikan lg SITUASI...
ni, kire my fav performance laa...
suara die sgt best n diorg gunakan instrumental music...
sedap sgt bile dgr lg ni yg tak rock sgt...
pastu, kt tgh persembahan, diorg tampilkan bdk2 bintang kecil tuk nyanyi bersama2 diorg...
Best n meletup....aku suka sgt2... :)




then, aku sgt2 suka performance Aizat ngan lagu kau aku tuuu...
dia gunakan kanak2 sekolah sebagai penarinye..
aku rasa die deserve utk menang persembahan terbaik mlm tuu...
tp, kalo bg aku, byk gakla performance yg best2...
kalo aku jd juri, rambang mata gakla nk pilih yg mana satuu..
sbb sume2 pun mmg best, mantap n meletup....




Vokal terbaik dimenangi oleh encik Black...
n mmg br aku perasan semlm, suara die sgt2 sedap laa...
b4 ni, aku tak penah perasan lak..n mmg tak minat sgt la ngan dia...
ada gak peminat kipas mati black di kalangn membe2 aku nii..
anyway, good job black...



tempat ketiga dimenangi oleh faizal tahir ngan lagu bencinta...
aku igtkan die bole menang 1st place...
ngan menggunakan tongkat, die still bole menynyi.
die still rock, mantap n meletup gituu...
siap ada gimik lg tuu...
kt last performance, shila yg kua, konon2nye Shila la yg wat perfrmance tuu..
padahal, si shiela ni tak nyanyi sepatah perkataan punnn...




2nd place...Yuna dgn lagu dan sebenarnye..
aku suka gak lagu niii..
bestlaa...performance yg simple n bersahaja...
bole lak die start performance tu ngan gunakan piano kanak2 tuuu...
but for me, sedaplaa....
tp, aku rasa cam ramai je yg kt lua sana tak suka ngna Yuna niii...
tp, bg aku, dia best gakk...
just nice ngan bj kuning nye... :)
lepas ni, kalo ada tdg yuna dijual kt luar sana, aku akan g beli...
tp, skang mmg dok minat gile2 ngan shawls niiii....sukeee sgt2 yeee....




n first place goes to Aizat ngan Pergi....
i think kena letak komposer -Pete Teo, lirik Amran Omar...
k, aku tak sangka lak lagu ni akan menang AJL kann...
maybe, sbb die mengaplikasikan konsep 1 Malaysia kott...
dlm performance nye ada unsur2 india, cina n melayu...
kalo menghayati lagu ni betui2, mmg sedihlaa....
cam ada kena mengena ngan kisah hidupku je...
apa2 pun, good job Aizat krn menyampaikan lg ni ngan best n cool...n layan lagu pergi niii.....




k, tu jela komen aku utk AJL kali nii...
tp, rasa cam byk lg nk komen pengacara2 utk mlm tuu...
Ally, Cheryl n FBI mmg best laa....
aku suka ngan FBI ngan gaya bersahaja n spontan tuu...
keep up da good work, FBI...
kalo nk cite lg, pnjg la lak entry ku kali niii....
apa2pun, sape2 yg nk menambahkan komen, dialu2kannn...
hehe...
n apa2 yg tertulis kt sini, adalah dr susut pandangn aku je..
masing2 sure ada pandangan masing2 kann...

k, cheers.. :)


No comments:

Related Posts with Thumbnails