Search This Blog

Wednesday, April 20, 2011

first time celebrate birthday ngan my SYG....

semalam, tanggal 19-April-2011, genapla umor 29 thn encik tunang tersayang..YEAY!!! encik tunang dah melangkah setapak ke depan...tapi, saya masih muda remaja dan hopefully, maintain MUDA dan CUN sentiasa hendaknye....dan, first time jugaklaa aku dan die celebrate sekali....hehe..almaklumlah, tempoh perhubungan kitorg tak sampai sethn lg punnn..br dok belajar merangkak lagi niii....

Alhamdulilah, setakat ni, hubungan aku dan die ok2 je...yg selalu wat masalah adalah AKU..hehehe...selalu sgt tak bersyukur ngan apa yg ada kannn..nasib baik, die sentiasa bersabar ngan setiap karenahku ini...kalo tak, dah lama kot die blahhh...aku tau mmg susah nk paham ngan diri aku yg ntahhapahapa ini....

celebration semlm, adalah secara kecil-kecilan je...tak sempat nk prepare apa2 punn..lgpun, time weekdays ni susah sketlaa....dok bz ngan keja je memanjang....so, end up, aku g beli kek dan mkn bersama2....and, one more thing, die br sampai dr KL je....dahla lmbt...jenuh aku nk menunggunye...kalo aku tau, aku g shopping dulu pun tak pe.....

lepas amik die kt JETTY, zaassss terus g JURU..kononnye nk mkn kt SEOUL GARDEN, tapi, terbabas sampai ke KUALA JURU.....kite layan nasi KETAM je laaa.....tambah lak, encik tunang mmg dok ngidam sgt2 KETAM tuuu...sian die, kt KL tu, takde KETAM kottt......


yummylicious KETAM niii....nyum..nyum...



Ada SURPRISE utk encik tunang terCHINTA....



tadaaaaa







DALAM KOTAK ada.....2 slices KEK...(nk mkn dua org je kannn)

TIRAMISU from COFFEE BEAN....ummppphhh...sgt2 lembut dan lemak berkirm disukai ramai....tapi, encik tunang kata aku wat lagi sedap...APAKAHHH?? nk compare ngan Coffe bean punye kek...


n ONE MORE slice of ROYAL CHOC CAKE.....ooouuhhh...kek choc ni mmg sedap....rasa choc yg PURE dan pekat....


da dpt KEK, awek di depan mata sudah dilupakan.. :(


mkn ketam sorang2 je...bukan nk igt org dpn.. =p
utk encik tunang tersayang, selamat menyambut hari tua yg ke 29....selama 28 thn hidup, br arini, bole celebrate ngan kawan sekampung kann...hihihihi...tak sangka, masa kanak2 dulu, dok tengok dr jauh je...ohh...bukan saya yg tgk,,,tu awk laa...saya tak penah perasan langsung kewujudan awk tuu..SAYA kan FAMES....confirmla sume org kenal SAYA dah SAYA tak kenal org lain..hihihi...giler RIAKK...

apa2pun, semoga hubungan kite ni sampai ke jinjang pelamin dan seterusnye dikurniakan ank2 dan sampai ke pintu SYURGA.....aminnnn.....

semoga awk sukses selalu...cpt2 abih study n dpt keja n kite bole kawen n idup bahgia sampai bile2.....AMIN......

*kualiti gambo tak cntik sbb guna kamera henpon cap GAJAH je...tak plan nk celebrate semlm*

8 comments:

shuhadah Zainol said...

SEDAPNYE TGK TIRAMISU TU...

BTW, SELAMAT HARI LAHIR TUK TUNANG TITIN GJAL...

SEMOGA ANDA BERDUA CEPAT2 KAWIN... & DAPAT ANAK BYK2....:)

DAN BAHAGIA SAMPAI BILA2...AMINNN.......

AIMAN said...

woahhh nampak sedap!

InaAchik said...

hye tokida...
happy birthday...
semoga terus bahagia bersam cik totonang yg cute mute neh...

psst, nok... dh ade pop-up window! ;p

ILA HonEyBuNNy said...

wah2....semoga berbahagia....

-anidaothman- said...

heheheheh......BESHNYAAA celebrate bedua.....

PASTI BERASA bahagia n happy sangat kan...eheheheh BTW

happy belated befdayz GJAL......moga suksesss SELALO

Azizal Adnan said...

thanks a lot shu, ina, nida dan semua... ;) saya dan cik tunang comel pun mendoakan kebahagiaan anda semua... Amin...
shu: hehe... anak banyak2?? cik tunang nak 4 je...

Thanks ayg comel(bertambah berseri2 sekarang, apa petua?) for the sweet and delicious cakes... so yummy...
tapi kalau compare dgn tiramisu ayg wat... mmg ayg wat lagi ummpph...

thanks for the birthday wish... hehe... pukul 5 pagi tuuu... so sweet, buat syg tersenyum membaca.. sebelum tetido balik... ;)

thanks sbr tunggu syg kat jetty.. ;) bas tu yg salah... mekngot sangat...

Thanks coz bwk syg makan ketam yg dah lama syg dok ngidam nak makan... huhu... sebelum ni asik dok tgk gambar ayg makan dengan shu ja.. dalam usia 29 thn(tuanya)nie.. first time kan kita celebrate bday syg sama2... rasa mcm mimpi... mimpi bertukar menjadi realiti... masa kanak2 dulu, dok tgk cik tunang comel nie dari jauh ja... ;)

thanks jugak sebab sentiasa sabar dgn syg... ;) sorry banyak2 sebab syg selalu wat ayg tension...

last but not least... thanks for loving me my dear... sayang cinta ayang... semoga hubungan kita diberkati dan dicurahi kebahagiaan sepanjang hidup, dunia dan akhirat...
semoga dipermudahkan segala urusan yang ayg lakukan... all the best....

p/s: im gonna miss you a lot... huu...

Pepel BoNda AmaNi said...

kek choc tue memang sangat sedappppppppppppppp yummylicious....

Cik Penulis said...

Happy birthday untuk encik tunang kak miyoko! happy2 slalu ye both of you. Sweet!

Related Posts with Thumbnails