Search This Blog

Monday, April 04, 2011

Tolong menolong amalan mulia....

hi koranggg....

cite ni da basi...it happened last week...bukan semlm, tapi ari ahd yg lepas....ape kena mengena ngan tajuk....mestilah terkena ngan tajuk ye...sbb, saya amat berbaik hati menolong jiran sebelah rumahh...sebelum ni, saya tak baik hati..tak suka tolong menolong, bantu membantu...tapi, tak tau sbb ape tergerak hati utk menolong jiran sebelah rumah....

alkisahnye, cam gini..ank teruna jiran sebelah rumah akan berkahwin...eh, actually, dah nikah punn...dan, ari ahd tula, kenduri sebelah rumah perempuan....saya ngan rasa gembiranye juga mengikut rombongan pengantin  lelaki...bukan ape, saje nk memeriahkan suasana hari raya..thn ni, tak dpt raya sini..:(

nk tau ape yg saya tolong....hihihi...ape lagi, saya tolong mkn laa...tolong ikut pengantin laa...tolong wat riuh la kt situu...tolong memalukan diri sendiri??? oopsss.....tidak sama sekali...

yg paling penting, bnda yg saya tolong itu adalah IKHLAS from the bottom of my heart....kan, saya dah kata tolong menolong amalan mulia...lagi2, jiran sebelah...kann...kannn...

tgk!! saya tolong bw hantaran..baik kan saya... :)

kelopak..kelopak..jantung..jantung...pengantin datang..bw hantaran...

pantang nmpk kamera, confirm nk interframe je....

CUCU cUCU tok INSON....nmpk sgt sy yg paling tua kt situuu.. :(

kamera juga sgt sukakan saya....muka serius dan nmpk tembam...

5 comments:

BabiesMom said...

no no no.. saper kata kamo nk nampak TUA.. tidak sama sekali ... saya lagi nkpak tua dari kamo ahahaha...

comei aih SI GADIS HANTARAN...

nanti time titin laks .. ehhehe..

WEHHHHHHHHHHH asal tak raya sini tahun nie.. serius ckp.. kamo nk p mana nieeeeeeee

-anidaothman- said...

tahun ni tak raya sinI erk???alaaaaaaaa dh takleh laa makan tiramisu kamUu lagik...sedey =(

alalalaal kamuu ni memang terbaik..penyerik majLeih....

tembam pn xpa..stiLL cuMIlL okesss

MiYOKO SuKi said...

LADY XOXO --> dlm byk2 yg tin tulih, bnda yg digariskan tu yg menarik perhatian korang ek..

maybe, raya kt umah mertua...oopssss...(kalo sampai jodohla....

op_ida --> ni pun sama...nmpk je perkataan yg diwat salah tuu.....

Azizal Adnan said...

lawa sangat aih.... hehe... suka tgk senyum tu...

rajinnya dia menolong jiran tetangga... bagus2... ;)

bestnya kenduri.... rasa cam nak ada kat situ jaaa...

awat mata terbeliak tu... huhu... bulat... comey...

Pepel BoNda AmaNi said...

klu akak yang dok kat cucu2 tue kompom la akak paling tua kan...huhuhuh sadis...tapi akak jiwa muda..kekekekekkeke....
amoih serius sungguh muka hat last tue...takut cheq tengok...

Related Posts with Thumbnails