Search This Blog

Tuesday, April 19, 2011

MISI mencari EHEM EHEM di ........

PEKAN RABU

yo! yo!.. lets join my journey to PEKAN RABU.....

korang tau tak pekan rabu ni kt ne?? ape?? tak tau gak ke....saya tau pekan rabu adalah di bandaraya Alor Setar...tapi, selama hampir 27thn saya hidup, saya tak penah menjejakkan kaki ke situ...dan, ini adalah kali pertama saya menjejakkan kaki ke pekan rabu.....

kalo korang tak penah sampai situ gak, pasti berbaloi2, membaca entri kali ini....

EHEM EHEM tu ape ek??? no no no...jgn salah sangka ye....ini bukan nye MR EHEM EHEM ye....sebabnye saya dah ada encik tunang tersayang...kalo jmpa yg baru, yg lama nk letak mana kannn...oooppsss...jgn sentap2 ye encik tunang.....tu adalah AUTA sahaja...yg faktanye...ehem ehem tu refer tu BELACAN??? DODOL??? MINYAK NONA ROGUY??? yg pastinye, sume benda2 tu confirm dpt di cari di PEKAN RABU......


PEKAN RABU dah maju tuuu...dah ada escalator.....

budak ni excited nk bergambo depan signboard PEKAN RABU

geng2 saya yg turut serta dlm misi kali ini...juga excited nk bergambo depan bangunan PEKAN RABU

tekak terasa haus dan dgn cuaca yg panas, kite layan CENDOL dulu.....

Air Batu Campur bersama aiskrim pastinye dapat menghilangkan tekak yg haus.....

Lepas kenyang mkn tengah hati, apa lagi...kite shopping dulu!!! bermacam2 jenis kerepek ada kt sini..ada yg keras, yg lembut yg pedas....DODOL pun ada.....

rumah ANDA tiada tudung saji...apa kata g beli kt sini...macam2 jenis bentuk ada.... (cam iklan la pulak kannn)

sape mkn ikan pekasam??? sini pun ada jual....cheq tak reti mkn ikan pekasam ni...bau pun adalah tak tahan.....

ala-ala tourist yg dtg jauh dr seberang gamaknye....hahahaaha

famesla akak niii..dpt msk blog gua....hehehe...akak yg teror buat kuih karas....

kuih bahulu juga ada jual disini....

yg pastinye, macam-macam ada jual disini...waktu aku pegi ni, takdela ramai n sesak ngan orang..maybe, bukan musimnye lagi...aku rasa time bulan posa, sure ramai kannn...sume pakat nk beli belah kerepek dan kuih muih tradisional....

misi saya di pekan rabu telah tercapai...anda bile lagi??? bw blk minyak nona roguy dan dodol utk atok tersayang... :)

12 comments:

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

K2r~90 said...

weeh lapo weh uwaaaa

mommy.aisy.hana said...

bia betik pekan rabu dh ada escalator....? maju dah!

nasi ayam bamboo ujud lagi x?

MiYOKO SuKi said...

Zuwairi --> thanks sbb singgh sini...

K2r~90 --> jom mkn... :)

hayati hashim --> tak perasan lak nasi ayam bamboo tuu..sedap ke ek..

Pepel BoNda AmaNi said...

lama xmakan karas...akak klu balik umah abg shukri kat jitra selalu ajak dia singgah sini..tapi dia malas nak layan..sentap hoke...

Anonymous said...

banyak kenangan silam di pekan rabu ni.. tsk!

kalau dah sampai AS tak singgah pekan rabu memang tak sah! :)

kakyongnida said...

laaaaaaa.. asal datang kedah tak cakap.. best kan pekan rabu..hehehehe.. tempat kite dating ni..muahahahaha

Liza Razak said...

lama gila tak gi jalan2 kat pekan rabu..huhu.jeles2 !!

btw..saya tag awak join contest ini

http://pypylamb.blogspot.com/2011/04/1st-contest-dari-xcyber-pose-depan.html

InaAchik said...

nok, aku dh bg tutorial pop-up window utk commet. sila gunakan! <~ kes paksa rela!!! hahahaaa

MiYOKO SuKi said...

InaAchik --. DONE.. =p

Azizal Adnan said...

wow.... mcm2 ada kat pekan rabu... pengunjungnya pun berseri2... apa rahsia??

Nina Aman said...

ceq pun suka pekan rabu...mai beli pekasam n cucoq byk2!yummmms...

Related Posts with Thumbnails