Search This Blog

Saturday, April 30, 2011

IKEA...kami datang lagi....

hahahaha..tak abih2 budak ni ngan IKEA...sgt2 obses ngan KEK DAIM nye....Alhamudlilah, tercapai gak hasrat nk mkn KEK DAIM....ya hooo!!!! yerla..nnti, tak tau bile lg bole mkn kan kan kannnn....

lepas jln2 the curve, (cite kt sini ) dan tak jumpa barang yg dicari..apa lagi, terpaksa berangkat ke IKEA lakk...alor...dekat je nok..jln beberapa tapak je sudah sampaiii....yeay!!! motip utama mmg nk g IKEA..tp, ada follower yg takmo pegi...hihihihihi...tp, at the end, terpaksa pegi jugak sbb budak ini nk beli hadiah kawen utk kawan nye yg nk jmpa esk harinye....lupa nk g beli rituuuu....hadiah kena beli jugak2 sbb budak ini tak dpt attend kenduri kawen kawannye nnti kt seremban sbb budak ini tak larat nk drive lagi dr penang ke seremban...hahahaha...byk tui alasan mung niiii....

jln punye jln, macam2 kitorang jumpa...lampu besar yg cntik laaa....wat dr kertas je...jam dinding yg cntik dan tak bernombor...tok saya suh beli jam yg ada nombor, katanye senang nk tgk....tp, budak zaman skang, bole je tgk jam walau tanpa nombor kannn....hehehe....dan, finally, jumpala hadiah yg berkenan di hati utk diberi kepada kawan U yg tersayang....hadiahnye adalah......


pinggan tingkat2...sgt cool, kannn..sy suka....

jam bernombor dot dot dot..tok tak reti tgk...

Follower pertama saya...cun kan die...

follower kedua dan ketiga saya..saya sayang atok saya.. :)

saya yg perasan CUN bersama lampu UNIK....syg, nk satu!!!

ngan lampu unik...pendeknye saya...huhu

last but not least, follower saya yg ke empat... yg belakng tu ye =p

lepas shopping2, kite mkn dulu...nk tau apa yg saya mkn di IKEA....for sure la...KEK DAIM....at last, dpt gak mkn kek niiii sebelum pegi jauuuuhhhhh....


kek daim yg bolelah thn...saya rasa yg saya mkn thn lepas lagi sedap drpd skang.....die ada tmbh satu layer kt kek niii...

choc kek....sedap jugakkkk

budak ni mkn spageti bersoskan tomato je....

9 comments:

Azizal Adnan said...

barang2 kat ikea tu mmg banyak best2 n berkualiti...
cantik kan lampu tu.. nanti kita beli... buh kat meja makan menarik gak...
memang sedap kek daim.. sayang takleh nak abiskan separuh lagi tu.. huhu.. sebenarnya bleh je nak masuk perut lagi.. tapi segan... ;)
hehe... bukan cik tunang yang pendek... tapi kakak tu yg tinggi cam klcc.. sib bek dia pakai slipper je..

Cik Penulis said...

Nampak best je kek tuh! Nak! hehe

MiYOKO SuKi said...

tqa --> mmg sedap... :)

haidi takeAfoto said...

tin..sorry sgt2..xdpt g kenduri mshu tu..mmg xdpt la...xdpt nak jumpe..

tin nak g jauhhh tu tin nak g mane?sorry lame x bw...

MiYOKO SuKi said...

haidi --> alorrrr....tula...kalo tak bole jmpa kannn....

tmpt yg jauh dr mesia....bw diri...haha

kurus said...

dah lama x masuk IKEA .. huhuhu
kalau pergi kena siap duit lebih sikit kan .. baru best :)

lampu tuu nampak cantik lah dik :))

Izyan Helmi said...

awk! berapa harga pinggan tingkat2 tu...cantek!!

MiYOKO SuKi said...

Orkedanza --> murah je..rm59

Pepel BoNda AmaNi said...

cantik....napa masa akak kawen dulu xdapat pun..kekkeke :P

Related Posts with Thumbnails