Search This Blog

Friday, April 08, 2011

Selamat Hari Tua utk MAMA tersayang....

Allah selamatkan mama....
Allah selamatkan mama...
Allah selamatkan mama norlia...
Allah selamatkan mama.....

Arini, mama saya berumur 56thn sudahhh.....mama sudah tua....tapi, mama still mahu bekerja dan tak reti2 nk pencen lagi....kadang-kadang, saya kesian tgk mama yg kuat bekerja..tapi, saya tak tau nape mama nk berteruk2 bekerja sedangkan sume ank mama dah bekerja....(mungkinkah ank2nye tak kasi duit kt mama??)

errrmmmm...saya rasa bukan sebab duit...tapi, mungkin mama tak reti nk duk diam di rumah...selama ni, mama hanye bekerja, so kalo dok di rumah, sure rasa bosan giler...sebab tu, die prefer  keja lagiiii....tapi, the reason behind this, takde sape pun tau.....

utk mama tersayang, saya tahu saya bukanlah ank favorite mama...bukan juga ank yg mendengar kata....bukan juga ank mama yg terbaik..tapi, from the bottom of my heart, saya sgt2 sayangkan mama....mam dah buat yg terbaik utk saya, dr kecik sampai saya dewasa...sampai saya berjaya....

terima kasih mama kerna mendidik saya menjadi who i am today...saya sgt2 berbangga menjadi anak mama...tak tau camne nk membalas budi baik mama, tapi saya akan berusaha utk menjadi ank yg terbaik....

Selamat Hari lahir, mama...semoga mama murah rezeki dan dipanjangkan umur (bolela tgk cucu mama drpd saya, tapi, tak tau bile nk kawennye)....semoga hidup mama gembira dan berbahgia selalu....walaupun, mama selalu saja stress ngan abah...(ok, arap abh tak baca blog ku ini...hihihihi)

mkn besar sempena birthday mama semlm....

7 comments:

shuhadah Zainol said...

happy birthday untie norlia...:)
moga pjg umur & murah rezeki...amin...

-anidaothman- said...

happy befdayz UNTI...


ha 56???? biaq betoi....tak nampk poN CAM UMUQ tuh....

unti bag sat PETUA nieh...nak klihatn anggun mcm unti...ehhehh

BTW happy BEFDAYZ unti....MAY ALLAH BLESS u

InaAchik said...

beb, biar btol mak ko 56
?!
sumpah mmg awet muda!
ckp ngan aunty, tlg share rahsia awet muda please!!!
nway, happy birthday to aunty~

Mama Gee said...

hepi besday utk aunty....
aunty awek...awet mude leeee...
i loikeeeee

mizayusof said...

happy birthday aunty :)

Azizal Adnan said...

Happy birthday to my mama to be.... Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala pekerjaan dan diberikan kebahagiaan berpanjangan bersama keluarga tersayang...

anak mama yg no 2 nie mmg nakal skit.. tapi, dia sgt2 sayang kat mama dia... dia selalu rasa dia bukan anak favourite mama... tapi, actually.. dia la anak favourite mama.. n cucu fav nenek.. =)

Pepel BoNda AmaNi said...

hapie besday untie...semoga bahagia hendaknya...dan panjang umur...ohhh lagi satu untie u look young ok....jeles...

Related Posts with Thumbnails