Search This Blog

Thursday, May 26, 2011

ayam oh ayam....beaverton halal meat shop..

morning all....

today, still dont have any work to do...best giler...da semggu dok sini, still takde keja lagi...hahaha...sape suh dorang tak apply access kt aku siap2...kan dah lambat aku start keja...erm...kalo takde access, mmg sume keja pun tak leh wat...so, tiap2 ari mengadap internet je laa...sampai tak tau nk tgk apa lagi...keja lain yg aku wat, tersengguk2 depan laptop nii..hahaha....dpt gaji buta sggh aku nii...

semalam, aku dirve keta sorang2 pegi beaverton...dahla takde GPS..dgn berpandukan sekeping map yg aku print from google map, sampaila jugak kt sana....tp, sebelum nk sampai tu, aku tersilap pilih jln..aku pilih jln yg sgt jauh...patutnye 15min bole sampai..tp, aku drive hampir 45min gakla...hehehe...takpe..jln2 nk familiarize jln kt sini....nsb baik kedai tu tepi jln je...senang nk nampak...

Owner kedai tu adalah org ARAB...he named the shop as "BEAVERTON HALAL MEAT"...besar punye signboard HALAL die tuu..so, senang la org tgk kann....tp, tak byk bnda yg die jual kt situ...byk benda yg aku tak mkn laa...most of them, brg2 from Arab...aku tak suka sgt taste mknn drpd ARAB nii....n, main purpose aku g sana adalah nk beli AYAM yg mana semggu tak mkn nok...sape leh thn kann...ari2 mkn seafood n sayur je.....

pagi td, bgn agak lmbt, walaupun tdo giler awal....ntahla...maybe sbb katil yg best ngan cuaca yg sejuk...tak bukak kipas pun tp still sejuk....tdo pakai comforter je...ohhh....sgt2 best ooo....

dan, pg ni, sempat msk ayam msk lemak cili padi...waaaa...gile gempak tu, padahal, pakai instant from Aliff je...campak2 dan siap...hahaha....tak tau sedap ke idok....satg, lunch br kite melantak ye...hehe..


budak tembam pakai pink arini...sama ngan skandal aku...ahaks...

*nnti, nk cite pasal WWE laaa...tp kan, rasa ada org tak puas hati lak nnti....*
*pg td, nmpk bos yg super ensem naik keta cam sport car je...dahla ensem, kaya lak tuu...ensem nye die....hahahaha..jgn jeles...*

10 comments:

mrs chenta said...

meh kita poskan ayam nakk???? ahaahaahahhahaha

starzieti said...

pernah g satu tmpat nih pakai map lukisan org. ikot die punye map, dlm sejam carik tmpat yg nak dituju. lepas tanye orang yg ade at situ, baru jumpe. -.-'

NeenaAnuar said...

waaaaa.. best2... dah merasa main salji ekk.. 0 degree! phewww!! memang confirm mabelesss tahap beku dia tuu.. huhuhu..

anyway.. enjoy your stay there dear! :)

MiYOKO SuKi said...

mrs chenta -> takpe dear, dah jmpa ayam kt sini...hihihi

MiYOKO SuKi said...

starzieti --> patut guna google map, confirm tak sesat...

MiYOKO SuKi said...

sis neena --> hehehe..beku abih tgn nii...thanks, sis...

shuhadah Zainol said...

bagus la titin... jalan sensorang xberteman... sgt independent... gud gurl..:)

take care tin..:)

Pepel BoNda AmaNi said...

awat tulisan kat bawah sekali tue haluih sangat...kekekekkekeke

Azizal Adnan said...

cantiknya dgn shawl pink...
mana ayam masak cili padi tu... nak skit...

Azizal Adnan said...

dak cuk bam bam..

Related Posts with Thumbnails