Search This Blog

Wednesday, May 04, 2011

tuan punye blog sharing is caring dah bertunang!!!

alooo sume...

saya arap saya tak lambat nk update cite pasal cik shu (klik sini utk ke blog beliau) kite yg dah bertunang....saya ucapkan setinggi-tinggi tahniah utk beliau...congrats, shu...welcome to most difficult step of life....is it??? taklaa...saja je nk takut2kan shu....you, supposedly enjoy each day of ur life...so, TUNANG itu mmg BEST...takde byk sgt tekanan dan dugaan....hehe...like me, enjoy je...hihihihi....(tui tak , encik tunang)..

for me, mudah je...just go with the flow...bile org ajk tunang, kite tunang...bile org ajk kawen, apalagi..terus kawen laaa....hahaha..tp, org tu tak ajk saya kawen lagi..so, jgn cite pasal kawen lagi ye....

oopppsss....melencong jauh la lakkk....sorry sgt2 ye my dear shu....saya terlambat sampai utk majlis kamu tuuu....saya tau jauh disudut hati kamu, kamu sure sedih sbb saya takde masa majlis kamu tuu..ceewaaahhh...cam betui je kannn.....

saya lambat sbb dipaksa pegi kenduri sedara belah mama saya...tak tau nk menolak camne, saya ikut juga mama saya...lepas tu, lama lak mama lepak kt kenduri tuu..ramaila die jumpa sedara2 yg lama tak jmpa...so, saya tersekat kat situuu....

nasib baik, bile saya sampai je kt umah SHU, majlis belum selesai lagi..pihak lelaki pun still ada lagi..tgh mkn2 lagi...huhhh...nasib baik kan shu..saya mmg baik kan, shu...saya ada bersama kamu di majlis kamu walaupun hanye seketika.... :)

tak bestnye saya tak sempat nk jmpa ngan WINA-LADY XOXO....saya hanye sempat berjumpa ngan bonda AMANI...nsb baik ada bonda AMANI...ada geng sket....geng nk bergambo kannnn... :)

jom kite layan official tunang encik fairuz.....hihihi...tp kannn...nape adik saya amik gambo shu sket je niii...ni, nk mrh niiii...apa2 pun, layannnnnnn....

nasib baik AMANI suka ngan akak CANTIK niii...hihihihi

ngan bonda AMANI....mkn mee goreng yg sedap kt umah SHU

saya suka bergambo ngan budak2 comell....sbb saya pun COMEL..ok itu tipu....

SHU tgh bz....kite gedik dua je la dulu kannn....

da gojes SHU in GREEN... :)

US....sgt2 cntikk... :)

nk interframe jugak kt sini...kuikuikui

9 comments:

mrs chenta said...

jelesnya saya!!! shu sgt cantik!!!

shuhadah Zainol said...

my dear titin,

its ok la dear.. asal kamu dtg dah cukup... mula tu cam sedey gak sebab masa sarung cincin kamu xde... tapi, kamu kan teman saye wat outdoor shoot...

thanks yer titin for coming...

sgt2 terharu...

hope our friendship will never end k...

sayang kamu...:) muaaahhhh !!

-anidaothman- said...

malatopppp...yg p pun sume gojers..ahakzz..

Azizal Adnan said...

Selamat bertunang shu... betul kata titin tu shu,.. Tunang memang best...
Actually, semua benda yang kita wat dengan org yang kita sayang mmg best2... bertunang best... kahwin lagila best... tak sabar nak tunggu masa tu...

aik.... en tunang nie dah ajak kawin apa...

cantiknya shu... vogue.. ala2 arabic gitu... huhu...

cik tunang pun gorgeos macam selalu... vogue.. sekali pandang mcm lisa surihani pun ada...

Liza Razak said...

saya tag awak lagi...hehe

http://pypylamb.blogspot.com/2011/05/tag-by-eyka-lai-kha.html

haidi takeAfoto said...

wah wah...jeles2....tunang xtunggu..kate nak tunang same2..ehh statement bahaye ni..kate kite same2 nak tunang hari yg same..ehh ni pun bahaye gak kenyataan ni..cmne nak ckp ni ek..kate kite berdua plan nak same2 tunang ngn pasangan masing2 pada hari yg same...haaa cmni sure xtimbul miskomunikasi la..

haidi takeAfoto said...

laaa ni page titin upenye..slh komen lak..igt ni page shu..heheh

ehh titin sihat ke?makin chubby jerk pipi tu...bahagia ek..

shuhadah Zainol said...

ahahaha...edy...kamu ni mcm2 la... gelak guling2 dah ni...:p

Pepel BoNda AmaNi said...

yeah amani suka ngan kakak yang cantik.......dapat jugak kita jumpa kat tin..ntah bila lagi kita dapat jumpa xtaw la...

Related Posts with Thumbnails