Search This Blog

Wednesday, May 11, 2011

diserang geng gagak hitam....

ooohhh...tidakkkk......( tersentap aku....ye ke???)



ko ingat ngan komen ko ni, akan menghalang aku drpd berfashion dan berblog ke....oh, tidakkk....ko salah sama sekali....aku akan letak more n more photos lg...biar ko rasa nk muntah tgk....bole gituu???

kalo tak suka, sape suh mai sggh blog aku niii....takde sape yg suh ko dtg sini....datang tak dijemput, ko yg tak tau malu....pegi pun, aku tak halau...tp, kalo bole, pegila jauh2...aku tak perlu reader n follower cam ko tuuu.....

so, utk sume readers n followers aku, kalo kenal geng gagak itam ni, kite bakor je....kite bakor..kite bakor....hahahaha.... :)

13 comments:

Nina Aman said...

hehe...dia msti jeles kat u la tu...u kan comel.so childish la kan...

tqahmisdar said...

kite bakor!
ala.. die jeles la tu..tak mampu nak shopping barang2 kat kedai ade klas.. hee..

=
)

Liza Razak said...

dengki la tuh...kawan saya baru je kena jugak..tak yah layan..janji kita hepi sudah.. chill !!! nnt letak gambar byk2 tau !! i support u !!! :)

InaAchik said...

ko pon dah jadi mangsa lalat langau jugak ker??? tp syg, taik yg dibawa tak bagi kesan pown! hahahahahhaa...

shuhadah Zainol said...

euwwwwww.....

suka hati la kite nak berfashion kan...sibuk jer....

nama pon geng gagak hitam...mesti x cntik..tu yg dia jeles tu...

Pepel BoNda AmaNi said...

kita bako..kita bako....kita bako...abaikan....yang penting tin cun....

anies muy hermosa said...

pahal lak nak mengomen x kena gaya geng gagak da hitam nie....yg pakai suma 2 bkn kau..so x perlu nak lebey2...n dia x perlu khidmat nasihat geng gagak da hitam...so better zip ur mouth...

BabiesMom said...

Uitttttt saper gagak itamm tueeee... Mai wna bakor smpai angittttt... Sampai ati dia gngu titin... Aper kes dia tu..jeles kot...

Manusia mmg ar titin... Dear biar jer..janji kami kenai kamo cmner... Jeles membawa padah..toi x dear... Mengata menambah dosa ahahahha

MiYOKO SuKi said...

to all --> tenkiu kawan2 sbb support sy...

kite bakor je GENG GAGAK HITAM tuu...yeay!!!

Azizal Adnan said...

geng gagak hitam?? mcm cerita gila2 remaja la pulak... maybe dia suka fesyen 80 an...

Yana@Nana said...

manusia mmg cm tu.. jels lah tu.. tak suka jgn lah tgok .. apa lah menambahkan dosa jer

-anidaothman- said...

dia jelez sama kamooo laa dear

nn said...

relax chill ~~ :D

Related Posts with Thumbnails